نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۵

اخبار

گرامیداشت روز آزمایشگاه در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش: آزمایش یکی از معیارهای تشخیص صحیح بیماری است و فرآیند درمان با تلاش کارکنان آزمایشگاه به نتایج بهتری ختم می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت سی ام فروردین زادروز دانشمند بزرگ ایرانی سید اسماعیل جرجانی و روز آزمایشگاه ، از کارکنان این بخش تجلیل به عمل آمد. 

 

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و عبدالام بحرانی رئیس خدمات پشتیبانی و دیگران مدیران بهداشت و درمان با حضور در آزمایشگاه این روز را به همکاران بخش آزمایشگاه تبریک گفته و از زحمات آنها قدردانی کردند. 

 

رئیس بهداشت و درمان به نقش آزمایش در کیفیت درمان اشاره کرد و گفت: آزمایش یکی از معیارهای تشخیص صحیح بیماری است و بدون شک در کیفیت درمان تاثیر مثبت دارد. 

 

وی افزود؛ واحد آزمایشگاه یکی واحدهای نمونه در ارائه خدمات سلامت به جمعیت تحت پوشش در سال گذشته بوده که تلاش های شبانه روزی کارکنان این واحد قابل تقدیر است. 

 

سپس دیگر مدیران بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک روز آزمایشگاه، از زحمات کارکنان این بخش تقدیر و تشکر کردند. 

 

در پایان مدیر و کارشناسان آزمایشگاه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد چالش های موجود واحد آزمایشگاه پرداختند و از حضور مدیریت بهداشت و درمان در واحد آزمایشگاه تشکر نمودند.

999
77
77

988
998
998
998
77
77
77 988

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۵
تعداد بازدید : ۱۶۵
کد خبر : ۱۵,۲۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید