نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۴

اخبار

آیین کاشت 100 نهال به نام شهدای گرانقدر صنعت نفت در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

طرح ماندگار کاشت 100 نهال با شعار هر شهید یک درخت و به نام شهیدان گرانقدر صنعت نفت با حضور حجت الاسلام نیک زاد امام جمعه شهر مهاجران، دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت و درمان مرکزی و لرستان، دکتر پناهنده شهردار مهاجران و جمعی از مدیران و مسئولین شهر مهاجران در محوطه فضای سبز درمانگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، طرح ماندگار کاشت 100 نهال با شعار هر شهید یک درخت به نام شهیدان گرانقدرصنعت نفت با حضور حجت الاسلام نیک زاد امام جمعه شهر مهاجران، دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان،دکتر پناهنده شهردار مهاجران، مهندس محمدی بخشدار و جمعی از مدیران و مسئولین شهر مهاجران در محوطه فضای سبز درمانگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه ضمن خوشامدگوئی، روز شهید را فرصت مغتنمی برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دانستند.

وی با بیان اینکه در راستای زنده نگهداشتن یادشهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، 100 نهال با شعار هر شهید یک درخت به نام شهیدان گرانقدر صنعت نفت در محوطه فضای سبز درمانگاه حضرت ولیعصر (عج) به نام این عزیزان کاشته خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام نیکزاد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین 22 اسفند روز  تجلیل از مقام شهید، تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت را از وظایف کنونی جامعه دانستند و از مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت درخصوص تجلیل و گرامیداشت روز شهدا، تقدیر بعمل آوردندو کاشت نهال جهت شهدا را کاری فاخر و ارزشمند برشمردند.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل ازفرزندان معزز شهدا، مراسم کاشت نهال توسط مدیران و مسئولین شهر مهاجران انجام شد.


درختکاری 8
درختکاری 6
درختکاری 4
درختکاری 3
درختکاری 2
درختکاری 1

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۱۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۷۹
کد خبر : ۱۵,۰۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید