نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۰

اخبار

جلسه ستادی مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با حضور مدیر عامل سازمان

جلسه ای با حضور دکتر جزایری مدیر عامل محترم سازمان و دکتر فلاح مدیریت عملیات سلامت سازمان دکتر معصومی و مدیران و مسئولین مراکز درمانی صنعت نفت منطقه در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان ، جلسه ای با حضور دکتر جزایری مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه، دکتر فلاح سرپرست مدیریت عملیات سازمان، دکتر معصومی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت منطقه و مدیران و مسئولین مراکز درمانی منطقه در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

در این جلسه مدیران و مسئولین واحدها و مراکز درمانی به ارائه گزارش از عملکرد مرکز یا واحد خود پرداخته و چالش ها و پیشنهاداتی را ارائه کردند.

در ابتدای این جلسه مدیران و مسئولین به بیان مسائلی مهمی همچون کمبود نیروی انسانی، تجهیزات مورد نیاز، نبود چارت سازمانی مناسب، بازنشستگی بسیاری از همکاران در سال های آتی پرداختند.

در ادامه دکتر جزایری ضمن جمع بندی سفر یکروزه خود، تعامل خوب مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و مدیران شرکت های نفتی را مطلوب دانسته و در دسترس بودن دکتر معصومی را از عوامل رضایتمندی این مجموعه برشمرند.

وی با بیان اینکه کارهای پایه ای بسیار خوبی در مجموعه مرکزی و لرستان صورت گرفته، الگوبرداری سازمان را از بسیاری از این نواوری ها خواستار شدند.

در پایان این جلسه دکتر جزایری به سوالات و پیشنهادات و انتقادات مدیران و مسئولین پاسخ دادند.      

۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱۲۱
کد خبر : ۱۴,۹۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید