نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۶

اخبار

اختتامیه هشتمین دوره از مسابقات قرآنی برگزار شد

آیین تجلیل از برگزیدگان هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور با حضور دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ‌؛دکتر سید علی جزایری مدیر عامل سازمان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با تبریک  فرا رسیدن ماه با برکت شعبان و  میلاد خجسته امامان بزرگوار  امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) از عوامل اجرایی و مسئول دارالقرآن در خصوص تلاش و پیگیری های انجام‌شده در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات، با اشاره به لزوم درک معانی و مفاهیم قرآن کریم و اهتمام به سیره قرآنی در زندگی شخصی و اجتماعی، اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی صرفا ایجاد یک رقابت مهارتی بین شرکت کنندگان نبوده و مقصود غایی اُنس با قرآن کریم و گسترش و ترویج این مفاهیم و معارف آسمانی در بین خانواده ها و خانه و جامعه است.

مدیر عامل سازمان ، حضور در این مراسم قرآنی را توفیق الهی عنوان کرد و گفت : قرآن امانت خدا و اصل مهم در زندگی بشر است و همه ما در قبال قرآن وظایف سنگینی بر عهده داریم. وی همچنین در خصوص اینکه هرکدام از شرکت کنندگان سفیران قرانی در مناطق خود میباشند تاکید کرد این افراد باید نمونه والگوی رفتاری قرانی در مناطق خود باشند .دکتر جزایری از حمایت کامل خود از فعالیتهای دالرالقران مناطق سخن به میان آورد وخواستار گسترش وافزایش این فعالیتها در مناطق شد .

دکتر بهزاد نوریان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و اعیاد شعبانیه ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت : خدا را شاکریم که توانستیم در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی قدم مهمی برداریم و میزبان این دوره مسابقات قرآنی باشیم.

وی افزود : همه داشته های امروز خودمان را مدیون قرآن کریم هستیم و اهتمام در مسیر فعالیت های قرآنی موضوعی است که باید بعنوان یک روش، اصول و چراغ راه زندگی قرار گیرد؛قرآن کریم سرشار از پندها و آموزه های دینی است و انسان باید علاوه بر قرائت قرآن با تدبر و تفکر در معانی قرآن این آموزه ها را در زندگی خود به کار گیرد، زیرا قرآن چراغ راهی مختص همه زمان هاست و هیچگاه تعالیم آن قدیمی نخواهد شد.

شهرام خلیلی  مسول دارالقرآن کریم سازمان با تقدیر از حمایت های مدیرعامل از برنامه‌های قرآنی ، با ارائه گزارشی کامل از عملکرد دارالقران و روند انجام مسابقات اظهار داشت :حدود 104 نفر از کارکنان شاغل ، همسران و فرزندان از مناطق سازمان  با هم به رقابت پرداختند و 45 نفر از شرکت کنندگان برگزیده شدند .

وی گفت: ظرفیت های بسیار خوبی برای فعالیت قرآنی وجود دارد و برگزاری کلاس های آموزش قرآن می تواند فرهنگ قرآنی را به نحوی شایسته ترویج کنند، نهادینه کردن فرهنگ قرآن کریم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و  رویکرد ما، شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی است و از شرکت کنندگان درخواست کرد تا با جدیت بیشتر بر فعالیتها در مناطق خود اهتمام ورزند و پیشنهاد های خود را در برنامه عملیاتی مناطق به جهت جذب بودجه لازم ارسال نمایند.

بخش دیگر این مراسم اجرای گروه تواشیح و مولودی خوانی با موضوع این اعیاد بود  و در پایان نیز از برگزیدگان با حضور مسئولان با لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

رسانه جدید

رسانه جدید

 
رسانه جدیدرسانه جدید

رسانه جدید

رسانه جدید رسانه جدید

رسانه جدید

رسانه جدید

 

رسانه جدید

رسانه جدید 
رسانه جدید

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۳۶
تعداد بازدید : ۱۴۱
کد خبر : ۱۴,۹۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید