نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۲

اخبار

جنگ شادی به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه آغاجاری

بمناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم جشن باشکوهی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان صنعت نفت آغاجاری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم جنگ شادی با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان، عبدالامام بحرانی رئیس خدمات پشتیبانی،  دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و همچنین استقبال پرشور همکاران توسط پایگاه مقاومت بسیج قدر در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد. 
 
 این جشن باشکوه ابتدا با تلاوت قرآن کریم و سرود مقدس کشورمان و نمایش کلیپی به همین مناسبت که توسط واحد رسانه پایگاه مقاومت بسیج قدر تهیه شده بود آغاز گردید. 
 
در ادامه این مراسم خواننده حماسی اقدام به اجرای سروده های در وصف شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و وطن پر افتخارمان ایران نمود و همچنین گروه سرود مدرسه دبیرستان دخترانه شهدای نفت با اجرای بسیار زیبای خود شور حال این مراسم باشکوه را دو چندان نمودند. 
 
تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی برگزار شده در دهه مبارک فجر انقلاب و همکاران گرامی که در شرف بازنشستگی هستند از برنامه های دیگر این مراسم باشکوه بود. 
 
در پایان مراسم اجرای گروه تئاتر طنز و برگزاری مسابقه بین حاضرین فضای شاد و مفرحی را به مراسم افزود.

444444
4444
4444
4444
444
44
444
4444
444
 

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۱۷۴
کد خبر : ۱۴,۸۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید