نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۴

اخبار

توسعه مراکز طرف قرارداد در دستور کار مناطق قرار گیرد

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از امکان توسعه مراکز طرف قرارداد در بخش های دولتی و خصوصی جهت افزایش رضایتمندی مراجعان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر سید علی جزایری در سفر یک روزه خود به منطقه فارس و شهر شیراز در جمع مدیران شرکت های نفتی این استان از امکان افزایش دسترسی خانواده ها به مراکز درمانی بیشتری خبر داد و عنوان کرد: جهت افزایش رضایتمندی ارباب رجوعان، کارکنان و خانواده های آن ها در صنعت نفت، با طیف وسیع تری از مراکز درمانی در بخش های دولتی و خصوصی قرارداد منعقد و با انجام این مهم، ارائه خدمات درمانی سهل تر شود.

وی با بیان اینکه "نگرش ها باید نسبت به عملکرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تغییر یابد"، گفت: خوشبختانه در این برهه از زمان، نگاه وزارت نفت، نگرش مثبتی است که می تواند اهداف عالی این سازمان را تسهیل کند.

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، افزود: در راستای تقویت عملکرد سازمان و استمرار خدمات رسانی بهینه به کارکنان و خانواده های آن ها، همدلی و همراهی مدیران شرکت های نفتی حائز اهمیت است و این مهم تنها با حمایت های همه جانبه میسر خواهد شد.

دکتر جزایری با تاکید بر لزوم راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در مناطق اقماری، اضافه کرد: با توجه به بعد مسافت با مرکز استان و نبود مراکز تخصصی درمانی در مناطق اقماری، استقرار اورژانس هوایی برای این مناطق ضروری است و جهت افزایش رضایتمندی کارکنان با انعقاد تفاهم نامه ای با ارتش، به زودی راه اندازی اورژانس هوایی را در دستور کار خواهیم داشت.

وی در خصوص درخواست های مکرر مدیران و کارکنان شرکت های نفتی جهت تاسیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در شیراز، تصریح کرد: حفظ شان سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت نخستین اولویت عملکرد سازمان بهداشت و درمان است و در این راستا، احداث بیمارستان جهت تخصصی تر شدن و متمرکز شدن ارائه خدمات ضروری می باشد و امیدوارم، با نگاه مثبت وزیر و پیگیری های لازم که از جانب منطقه فارس صورت پذیرفته، اجرایی شود.

دکتر جزایری ابراز کرد: همراهی و همدلی مدیران شرکت های نفتی استان فارس در جهت احداث بیمارستان در شیراز، می تواند گره گشای این مهم باشد و در این خصوص، پیشنهادات و نقطه نظرات را پذیراییم تا هر چه زودتر بستر اجرای این طرح فراهم شود.

وی از مقوله آموزش نیز گفت و اذعان داشت: آموزش مباحث مختلف برای کارکنان بسیار حائز اهمیت است چرا که می تواند تامین سلامت و کاهش هزینه های سازمان را به دنبال داشته باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، هر کاری در سازمان و مناطق صورت می پذیرد تنها باید در جهت افزایش رضایتمندی مراجعان باشد و نگاه همه مدیران و کارکنان باید در این حوزه تقویت شود.

در این نشست، مدیران شرکت های نفتی با مدیر عامل به گفتگو نشستند و پیرامون مسائل و دغدغه های بهداشتی و درمانی خود به تبادل نظر پرداختند و بر احداث بیمارستان در شیراز جهت تسهیل انجام امور بهداشتی و درمانی کارکنان تاکید کردند.

همچنین، دکتر جزایری در نشستی جداگانه با رییس، مسئولان ارشد و مدیران داخلی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس نیز به بررسی دغدغه ها و درخواست های واحدهای مختلف این منطقه پرداخت و بر مبحث خدمات رسانی مناسب و بهینه تاکید کرد.
گفتنی است؛ دکتر سید علی جزایری؛ مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه دکتر محمد علی فلاح مهرجردی مدیریت عملیات سلامت سازمان و رییس امور ایثارگران و دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، از پلی کلینیک مرکزی، درمانگاه شماره 2 و درمانگاه مرودشت بازدید به عمل آوردند.


خبر شیراز
۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۴۷
تعداد بازدید : ۲,۸۰۹
کد خبر : ۱۴,۲۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید