نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۸

اخبار

دیدار مدیرعامل سازمان با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

در سفر منطقه ای مدیرعامل سازمان به بندر ماهشهر و دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ومدیران عامل پتروشیمی ، مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان صنعت پتروشیمی شاغل و خانواده آنان در منطقه بررسی و پیگیری شد.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ایران در چهارمین سفر به مناطق تابعه سازمان  ، به بندرماهشهر سفر و با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و مدیران عامل شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه دیدار کرد.
در ابتدای این نشست دکتر برزگر ضمن خوشآمدگوی به دکتر جزایری و هیأت همراه گفت : زحمات مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر قابل تقدیر بوده و بیمارستان صنایع پتروشیمی در شرایط شیوع بیماری کرونا بعنوان بیمارستان معین منطقه نقش بسزایی در سلامت مردم شهرستان ماهشهر داشته است .
وی در ادامه افزود: نیازها و دغدغه های بهداشتی و درمانی بویژه در حوزه های دندانپزشکی و افزایش جذب نیروهای متخصص و مجرب بیشتر مورد توجه کارکنان بوده است و همانطور که در شرایط سخت کرونا شورای راهبردی پتروشمی حامی بهداشت و درمان بوده، الان نیز حمایت خود را در راستای رفع مشکلات موجود ادامه می دهد.
دکتر جزایری در نشست با دکتر برزگر گفت : اهمیت جایگاه صنعت پتروشیمی و سلامت کارکنان و خانواده های این عزیزان بسیار بالا بوده و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای رضایتمندی خدمت گیرندگان از تمام ظرفیت خود استفاده می نماید.
وی با اشاره به اهمیت بازدیدهای دوره ای افزود: شناخت دغدغه های بهداشتی و درمانی مناطق، با ارتباط مستقیم و تعامل پایدار با مدیران عامل پتروشیمی به شکل مطلوبتر ایجاد می گردد و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با قدمت بیش از 100 سال خدمت،  همیشه در کنار صنعت نفت بعنوان پشتیبان و حامی با قدرت در جهت رفع این دغدغه ها گام بر می دارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ماهیت حمایتی بهداشت و درمان صنعت نفت و توجه ویژه مقام عالی وزارت بر سلامت کارکنان صنعت نفت انتظار می رود از طریق تقویت دیدگاه سلامت محوری در وزارت نفت همچون گذشته ، مراتب توسعه و ارتقای کیفیت خدمات درمانی به شکل مطلوبتر برای جمعیت تحت پوشش فراهم گردد.
دکتر امیرپور رییس  بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ضمن قدردانی از کمک های شورای راهبردی در این نشست گفت: با رویکرد حمایتی مدیران عامل پتروشیمی های منطقه در سالیان اخیر شاهد توسعه قابل قبول تجهیزات پزشکی و ارتقا خدمات درمانی بودیم .
در ادامه ایشان افزود : با تعامل بسیار خوب با سازمان منطقه ویژه و شرکت های منطقه در خصوص اجرای پروژه MERP پیشرفت های خوبی حاصل گردد  و جای خرسندی است که ما در سطح وزارت نفت  در این خصوص پیشرو می باشیم.
در این دیدار مهندس بدری مدیرعامل پتروشیمی بوعلی و مهندس زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی  نیز حضور داشتند که ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر  نقطه نظرات خود را بیان کردند.
پتروشیمی اروند میزبان مدیرعامل سازمان
پتروشیمی اروند میزبان بعدی دکتر جزایری و هیات همراه و همچنین تعدادی از مدیران عامل پتروشیمی های منطقه بود. دراین نشست که به میزبانی مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند برگزار شد طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص رفع نیازهای درمانی کارکنان پتروشیمی و خانواده های آنان  پرداختند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن گفتگو و دریافت نقطه نظرات مدیران عامل گفت: پس از برگشت با تشکیل جلسه و طرح موضوعات درخواست شده با شورای معاونین سازمان تصمیمات لازم در این راستا اخذ خواهد شد.
دکتر جزایری ادامه داد: با بررسی و شناخت انتظارات و مطالبات مناطق مختلف گزارش کاملی را در هِیات معاونین وزیر مطرح و تلاش لازم را جهت اخذ موافقت های مورد نیاز و رفع دغدغه های درمانی مطرح شده بکار خواهم بست.  
در ادامه این نشست دکتر امیرپور با اشاره به عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در سنوات اخیر گفت: ما در مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر تمام ظرفیت های خود را جهت تعامل مطلوب و سازنده در مسیر ارتقاء رضایتمندی جمعیت تحت پوشش و مدیران عامل شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر بکار می بندیم و در این راستا امسال برنامه های بسیار خوبی جهت توسعه تجهیزات  و خدمات تخصصی در دست اقدام می باشد که امیدوارم تا پایان سال شاهد افزایش رضایتمندی مراجعین گرامی باشیم.
مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت ایران پس از پایان نشست پتروشیمی اروند با همراهی مهندس قاسمی شهری مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان وارد این شرکت شد و از درمانگاه مجهز ، سالن چند منظوره آمفی تاتر و مسجد تازه ساخت آن بازدید کرد. سپس از واحد «نخ پلی استر » Poy که محصولات آن در تولید کالا‌های متنوعی از جمله تولید البسه ورزشی، پارچه کشباف، پارچه رومبلی و پرده‌ای و همچنین در تولید پارچه چادر در ایران بکار می رود ،دیدن کردند. این محصول با کیفیت بالایی که دارد قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد . سپس مهندس قاسمی شهری با معاونین شرکت پتروشیمی تندگویان در سالن جلسات این شرکت میزبان دکتر جزایری و هیات همراه بودند.
در این نشست قاسمی شهری گفت: ما از تعامل بسیار مطلوب دکتر امیرپور و مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان پتروشیمی تند گویان راضی هستیم و در راستای حمایت از مجموعه بهداشت و درمان در راستای صیانت و حفاظت از سلامت پرسنل و رفع مشکلات از هیچ تلاشی مضایغه نخواهیم کرد.
دکتر جزایری ضمن ابراز خرسندی از رضایتمندی موجود گفت: ما نیز در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت  در مسیر رفع چالش ها و ارتقاء کیفیت خدمات خود با تمام توان گام برمیداریم و امید است با حمایت های مقام عالی وزارت نفت شاهد رویدادهای بسیار خوب باشیم که صدور مجور ساخت بیمارستان جدید نفت تهران موید این موضوع می باشد.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  در پایان این سفر را پربار خواند و اظهار کرد : پس از بازگشت با تشکیل جلسات با معاونین مجموعه و ارایه راهکارهای لازم  جهت کاهش مشکلات موجود اقدامات لازم صورت می گیرد.


خبر ماهشهر 3
خبر ماهشهر 2
خبر ماهشهر 1

۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۳,۳۴۴
کد خبر : ۱۴,۲۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید