نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۴

اخبار

تکریم و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با حضور مدیرعامل سازمان ، رییس هیات مدیره و از مدیران و روسا صنعت نفت و ستاد و کارکنان بهداشت و درمان تهران امروز دوشنبه اول آبانماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر سید علی جزایری مدیر عامل سازمان در ابتدای سخنان خود ، پذیرش مسئولیت را فرصتی دانست که خداوند متعال در اختیار افراد قرار می دهد و باید از این فرصت ها به نحو شایسته در خدمت رسانی به مردم و جامعه استفاده کرد ؛ وی دکتر کیان و دکتر شهرامی را  از پزشکان با سابقه و مدیران نام آشنا بهداشت و درمان صنعت نفت نام برد و افزود : این تغییرات در مسیر تکامل و نوآوری است .

وی از زحمات و تلاش های دکتر رضا شهرامی در زمان تصدی رئیس بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت تهران تقدیر و برای دکتر جواد کیان در مسئولیت ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت تهران آرزوی موفقیت کرد.

دکتر جزایری با تاکید بر تغییر نگاه صنعت نفت به حوزه سلامت گفت : نقش ما در صنعت پشتیبان است ، خوشبختانه رویکرد مدیران ارشد در صنعت نفت به بهداشت و درمان مثبت است و باید این حوزه تقویت شود.

مدیرعامل سازمان در ادامه بیان داشت : در مناطقی مانند خارگ و عسلویه در قالب مسئولیت اجتماعی تمامی خدمات به بومیان منطقه ارائه میشود که منجر به افزایش رضایت مندی شده اما باید به این موضوع هم دقت کرد اگر ضریب اشغال تخت در بیمارستان پایین است نشان از عملکرد خوب و دقیق تیم های HSE ، طب صنعتی و حوزه پیشگیری است .

در ادامه دکتر رضا شهرامی با تشکر از همکاری کادر درمان و کارکنان بیمارستان در زمان حضور ایشان بعنوان رئیس بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت تهران گفت : از هر حیث اداره یک مجموعه درمانی کاری بسیار دشوار است آنچه باوجود محدودیت‌ها، باعث پیشرفت بیمارستان شده بنیه علمی، پشتوانه معنوی و همدلی اعضای این مجموعه است.

وی ادامه داد : وظیفه همه ما حمایت از مدیریت جدید است که بهداشت و درمان  را به چشم‌اندازی که برای آن پیش‌بینی‌ شده است برسانیم.

دکتر شهرامی اظهار داشت : تغییرات در سیستم و مجموعه، در راستای ارتقاء سطح خدمات است و ورود یک فرد با توان و با انرژی به سیستم مدیریتی، آغازگر فصلی جدید در این مجموعه خواهد بود .

دکتر محمد جواد کیان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران صحبت های خود را در سه بخش حمایت مدیران بالادستی در وزارت نفت و ستاد سازمان و همراهی کارکنان در مجموعه بیان کرد و گفت:  وظیفه همه ما خدمت به مردم است ، باید با تمام توان با ارائه خدمات درمانی مناسب در کسب رضایت خدا و کاهش درد بیماران بکوشیم و این مهم نیاز به حمایت مدیران و روسا بالادستی در صنعت نفت  و همدلی و همراهی نیروی انسانی در مجموعه است .

وی افزود : همانطور که مهندسین را در حوزه صنعت نفت صاحب نظر و متخصص میدانند باید به حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت هم همین نگاه تخصصی باشد، همچنین باید بدانیم یکی از معیارهای افزایش رضایت مندی کارکنان توسعه کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی است  چرا که در ایجاد امنیت روانی در صنعت نفت نقش موثری دارد.

در ادامه مراسم مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  لوح سپاس و هدیه  را به دکتر شهرامی و حکم انتصاب دکتر کیان را اعطا کرد.




۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۴۸
تعداد بازدید : ۴,۱۹۲
کد خبر : ۱۴,۰۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید