نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۴

اخبار

بازدید سرزده مدیربرنامه ریزی سازمان از درمانگاه مرکزی صنعت نفت در استان سیستان و بلوچستان

مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیر برنامه ریزی سازمان ضمن بازدید از درمانگاه مرکزی شهر زاهدان، با همکاران و همچنین مراجعان به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ در این بازدید دو ساعته مهندس تیرگر از زیرساخت های درمانگاه و نحوه خدمات رسانی به مراجعین بازدید کرد ، پس از آن دکتر رضایی رئیس درمانگاه پیرامون مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مطالبی را عنوان و به فرسودگی ساختمان و نیاز به بازسازی، طولانی بودن عمر برخی از سیستم های کامپیوتری، نبود برخی از امکانات نرم افزاری اشاره کرد.

وی در ادامه  در خصوص کمبود پزشک متخصص و عدم انعقاد قرارداد با برخی از کلینیک های تخصصی و داروخانه های سطح شهر مطالبی را  بیان کرد.

مهندس تیرگر ضمن تاکید بر استفاده درمانگاه در حوزه های مختلف از نرم افزار سینا و لزوم یکپارچه سازی نرم افزارهای موجود و همچنین تسریع و تسهیل در نحوه خدمات رسانی به همکاران صنعت نفت افزود :  یقینا با توجه به محدودیت های مووجود در استان سیستان و بلوچستان و جمعیت طبی 750نفره این استان همکاری و یا مساعدتی که از سوی مدیریت برنامه ریزی لازم باشد دریغ نخواهد شد.

همچنین در همین راستا به درخواست مهندس تیرگر مقرر شد از ظرفیت نیروی انسانی موجود در شرکت گاز استان جهت ارائه خدمات و استفاده از یک نیرو تاسیسات و همچنین از ظرفیت نیروی متخصص در نرم افزار و سخت افزار استفاده گردد.
پیگیری مشکلات مرتبط با ساختار نیروی انسانی جهت انگیزه بین کارکنان از جمله موارد مطرح شده  در این بازدید بود.

در پایان نیز دکتر رضایی رئیس درمانگاه  گزارش کاملی از عملکرد درمانگاه و خدمات رسانی در ایام کرونا به همکاران محترم منطقه ارائه شود.مهندس تیرگر ضمن تاکید بر تعامل و هم افزایی بهداشت و درمان زاهدان با شرکت گاز و همچنین شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ابراز امیدواری کرد  و گفت متوانیم با این روند سطح کیفیت خدمات رسانی  را به لطف خداوند متعال ارتقاء دهیم.


رضا تیرگر 6
رضا تیرگر 5
رضا تیرگر 1

۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷,۶۷۸
کد خبر : ۱۲,۱۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید