نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۴۸
 

اخبار

دستگاه ct اسکن پس از تلاش های زیاد به بیمارستان خارک رسید

امروز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر گران پی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر ، بخشدار ویژه خارگ و مدیریت عملیات عمومی خارگ دستور در تسریع فضای اختصاص یافته جهت استقرار دستگاه سی تی اسکن داده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت؛  دکتر سید مهدی  هاشمی مدیرعامل سازمان ضمن ابراز خوشحالی از اختصاص دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان خارگ گفت : دریافت مجوزهای لازم برای خرید دستگاه سی تی اسکن طی صرف بازه زمانی ، مراحل متعددی داشت و خوشبختانه با حمایت های مقام عالی وزارت نفت و نگاه ویژه ایشان به حوزه مسئولیت اجتماعی و حمایت های معاونین و مدیران ارشد صنعت نفت و مسئولین استانی امروز شاهد اختصاص این دستگاه در این منطقه هستیم .
 
 وی ضمن تشکر از صبر و حوصله مردم منطقه بیان کرد :  باعث خوشحالی و امید است که شاهد حرکات جهادی و ارائه خدمات بهتر درمانی در آینده در این جزیره محروم باشیم.
 
وی دریافت خدمات تشخیصی و درمانی با کیفیت و مطلوب را حق مردم مقاوم جزیره خارگ دانست و تاکید کرد : مسئولین بهداشت و درمان خارگ باید شرایطی را فراهم آوردند تا ویزیت غیرحضوری و تعیین و تکلیف بیماران از منظر اورژانسی و الکتیو (غیراورژانسی ) معین شود تا آرامشی در خصوص دسترسی به خدمات تشخیصی و درمانی در منطقه رخ دهد.
 
 دکتر گران پی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر  ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل سازمان ،از زحمات بی دریغ ایشان و تمام مسئولین و فعالین اجتماعی خارگ تشکر کرد .
 
 بخشدار ویژه خارگ هم در این بازدید از زحمات پرسنل بیمارستان در زمان همه گیری کرونا  تقدیر کرد و خواستار ارائه خدمات با کیفیت تر درمانی به مردم جزیره خارگ شد.
 
گفتنی است مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جریان این بازدید با جمعی از مردم بومی خارگ نیز دیدار کردند و مردم حاضر در این دیدار نیز از زحمات دکتر هاشمی جهت تحقق اختصاص دستگاه سی تی اسکن به مردم جزیره خارگ تشکر و قدردانی کردند. 
 
همچنین مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بدو ورود به بیمارستان با حضور در یادمان شهید فریدون امیری ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه برای آن شهید بزرگوار از بخش‌های بیمارستان بازدید بعمل آورد و از زحمات پرسنل بیمارستان تقدیر کرد و در جریان فرایندهای کاری ، چالش و مشکلات موجود قرار گرفت.

 

عکس خارگ 6
عکس خارگ 5
عکس خارگ 4
عکس خارگ 3
عکس خارگ 2
عکس خارگ 1

 

 
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۰۸
تعداد بازدید : ۸,۲۹۰
کد خبر : ۱۱,۷۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید