نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۳۸
 

اخبار

ارائه خدمات درمانی به فرزندان ذکور بالای 22 سال و بررسی چالش ها و مشکلات مرکز هرمزگان دستور کار جلسه شورای مدیران

جلسه شورای مدیران سازمان با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا ستادی روز یکشنبه 23 مرداد ماه با هدف بررسی چالش ها و مشکلات مرکز هرمزگان و بررسی ارائه خدمات درمانی به فرزندان ذکور بالای 22 سال کارکنان و بازنشستگان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  ، در ابتدا نشست دکتر محمد حسین کرباسچی معاون بهداشتی و درمانی هرمزگان  به چالش ها و مشکلات منطقه اشاره کرد که مدیرعامل سازمان ضمن دستور بررسی برخی موارد توسط مدیران و روسا ستادی  به جذب پزشک متخصص و فوق تخصص پرکیس با پرداخت براساس عملکرد واقعی موافقت کرد.
در ادامه نشست طرح ارائه خدمات درمانی به فرزندان ذکور بالای 22 سال شاغلین و بازنشستگان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مورد موافقت مدیرعامل و مدیران و روسا قرار گرفت.
در این جلسه در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری های مزمن غیر واگیردار و عفونی در دوران کرونا و پسا کرونا مواردی مطرح شد که مدیرعامل سازمان ضمن ابراز خشنودی از نحوه خدمات ارائه شده بر بروز رسانی دستورالعمل ها با الویت ارتقا سلامت کارکنان در مناطق عملیاتی تاکید کرد.
همچنین دکتر هاشمی با تاکید بر اهمیت حوزه سلامت روان از تیم سلامت در خصوص بررسی  و پایش معاینات دوره ایی کارکنان در حوزه سلامت روان که  ستاد سازمان و بهداشت و درمان صنعت نفت تهران آغاز شده تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این جلسه مقرر شد که واحد منابع انسانی گزارشی از آمار نیروهای انسانی در کل سازمان با هدف بررسی جایگزینی نیروها بطور صحیح ارائه نماید.


جلسه شورای مدیران 4
جلسه شورای مدیران 3
جلسه شورای مدیران 2
جلسه شورای مدیران 1

جلسه شورای مدیران 5  
۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۳۲
تعداد بازدید : ۷,۱۲۹
کد خبر : ۱۱,۵۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید