نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۰۳
 

اخبار

نگرش جوان ترین مدیر سازمان به جوانگرایی

مهندس رضا تیرگر به عنوان جوان ترین مدیر در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز جهانی جوان با واحد خبر به گفتگو نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  ، مهندس رضا تیرگر  را می توان به عنوان یکی از مدیران جوان صنعت نفت نام برد که کمتر از یک ماه است به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب شده ،  از سوابق اجرایی ایشان  می توان به ریاست بازرسی فنی طرح ها و پروژه های شرکت ملی گاز ، ماموریت به هیئت رئیسه کمیسیون انرژی و ریاست کمیته بهینه سازی مصرف سوخت مجلس شورای اسلامی ، مشاور رئیس کمیته سلامت شورای فعلی شهر تهران و سابقه در معاونت مطالعات اقتصادی طرح ها و پروژه های برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد.

وی در سال 1398  توسط معاون وزیر وقت و مدیرعامل شرکت ملی گاز به عنوان کارمند نمونه در مدیریت بحران سیل مورد تقدیر قرار گرفته است. در سوابق علمی مهندس تیرگر ثبت  4 اختراع، ترجمه و تالیف 6 کتاب از جمله طراحی سیستم های مدیریت دانش و همچنین چاپ پیش از 20 مقاله isi  و isc  وجود دارد ، همچنین کسب عنوان مدال نقره رقابت های جهانی مخترعین در سال 2015 در کشور آلمان و تقدیر ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز جزو افتخارات این جوان صنعت نفتی محسوب می شود. تیرگر در سال 1392 به عنوان جوان برتر استان نیز مورد تجلیل قرار گرفت .همچنین در آخرین رویداد معنوی مدال نقره جهان ایشان در موزه آستان قدس رضوی حرم امام رضا (ع) و در میان مدال های افتخار آفرینان جهان قرار گرفت.

روز جهانی جوان بهانه ایی شد که با این جوان برتر صنعت نفت به گفتگو بنشینیم ، ایشان در خصوص اهمیت روز جوان گفت : این روز بعنوان پاسداشت نقش جوانان و ساختن دنیایی  بهتر نام گذاری شده است  ؛ در این روز سازمان ملل متحد از تمام کشورها می خواهد که در راستای استفاده از ظرفیت های جوانان برای ساختن آینده ای بهتر و فراهم آوردن ظرفیت های لازم اقدام نمایند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت در  حوزه جوانان گفت : گام دوم انقلاب با جوانان نامگذاری شده است .

مهندس تیرگر افزود :  این موضوع نشان از نقش مهم جوانان در آینده جمهوری اسلامی ایران دارد ، بر هیچ کس پوشیده نیست که 8 سال دفاع مقدس را با جوانان پیروز شدیم و اگر اعتماد به فرماندهی جوانان غیور آن زمان نبود یقینا توفیقات امروز هم نبود.

سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان تصریح کرد : جوانان نسبت به دولت وظایفی دارند یقینا دولت نیز نسبت به جوانان وظایفی دارد ، هر دو باید در کنار هم باشند و  از تمامی افکارها و سلیقه ها استفاده کرد .

وی بیان کرد : هیچ ظرفیتی نباید مغفول بماند البته افکار و سلیقه هایی که در خدمت نظام و مردم باشد و تنها دغدغه اش خدمت صادقانه به این مردم غیور و شریف باشد.

مهندس تیرگر با اشاره به اهمیت حوزه برنامه ریزی نیز افزود : برنامه ریزی در هر سازمانی مغز متفکر آن سازمان است و نقش تصمیم سازی و تصمیم گیر پیرامون مسائل کلان را دارد، از خط مش گذاری در بودجه ریزی و مطالعات استراتژیک  تا برنامه ریزی جهت ساختار سازمانی و همچنین فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات مدیریت در وظایف برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان نفت وجود دارد که باید به نحو احسن پیاده سازی شود.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت های عظیمی که در سازمان بهداشت و درمان نفت وجود دارد از نیروی انسانی تا دارایی های فیزیکی در دورترین نقاط کشور یقینا می توان با همکاری و همدلی دیگر مدیران این سازمان و مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که ایشان جزء السابقون در حوزه برنامه ریزی هستند روزهای خوبی را برای آینده بهداشت و درمان صنعت نفت و بستری سراسر آرامش و آسایش را برای همکاران عزیزمان که ذینفعان خدمات این سازمان هستند فراهم کرد .

سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان با آرزوی موفقیت و طول عمر باعزت برای تمامی جوانان علی الخصوص جوانان پرتلاش صنعت نفت ، گفت : از دیدگاه مقام عالی وزارت نفت نسبت به اعتماد جوانان و استفاده از ظرفیت نخبگان قدردانی می نمایم ، تا زمانی که این مسئولیت نزد بنده به امانت است از هیچ تلاشی در راستای خدمت به سازمان که اعتبار و آبروی ماست دریغ نخواهم کرد تا خدای ناکرده مدیون مردم عزیز و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همکاران گرانقدرم نباشم .
 
 مهندس تیرگر


رضاتیرگر 3
رضاتیرگر 2
رضاتیرگر 1
مهندس تیرگر

 

۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۵
تعداد بازدید : ۱۰,۱۴۰
کد خبر : ۱۱,۵۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید