نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۵۷
 

اخبار

بررسی مشکلات و چالش های بهداشت و درمان شمال کشور و خبر خوش به جمعیت تحت پوشش تهران در جلسه شورای مدیران

شورای مدیران سازمان با بررسی بسته خدماتی به بیماران خاص،چالش و مشکلات بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ، موضوع هزینه و درآمد ، بازنگری دستور العمل مقررات اعزام ، آموزش سلامت در بدو استخدام و پیگیری مصوبات جلسه گذشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،این جلسه با حضور مدیرعامل ، جمعی از مدیران و روسا ستادی ، دکتر بهزاد نوریان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور و دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی ریاست بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت تهران روز یکشنبه 2 مرداد ماه برگزار شد.

دکتر سید مهدی هاشمی در این جلسه با تاکید بر اجرای دقیق بودجه ریزی بر مبنای عملکرد گفت : یکی از مهمترین اقدامات سازمان در این حوزه لزوم اجرایی شدن ارزیابی مدیریت روسای مناطق بر اساس شاخص های هزینه و درآمد است که لازم است از سوی مدیریت برنامه ریزی سازمان نظارت دقیق شود.

در ادامه مدیرعامل سازمان به جذب پزشک متخصص و فوق تخصص پرکیس در مناطق اشاره و بیان کرد : جذب پزشک متخصص و فوق تخصص پرکیس در مناطق در صورت پرداخت براساس عملکرد واقعی و نداشتن متخصص رسمی بلامانع است .

دکتر هاشمی با تاکید بر اهمیت حوزه سلامت روان خواستار بررسی  و پایش معاینات دوره ایی کارکنان در حوزه سلامت روان از اواسط مردادماه امسال شد که در ابتدا از ستاد سازمان و بهداشت و درمان صنعت نفت تهران آغاز شود.

دکتر بهزاد نوریان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور در ادامه جلسه به طرح مشکلات و چالش های منطقه پرداخت .

در ادامه مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی در خصوص نرم افزار سینا و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و اهمیت نگهداشت  منابع فیزیکی مناطق و ارزیابی آنها موضوعاتی را مطرح کرد.

دکتر طاهره جعفری عضو هیات مدیره سازمان هم در ادامه این نشست در خصوص روند اعزام در مناطق و ارائه بسته خدماتی به بیماران خاص طبق تهیه دستورالعمل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و بومی شده با شرایط سازمان مطالبی را بیان کرد.

در پایان جلسه دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی ریاست بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت تهران با اشاره به رضایتمندی مراجعین از راه اندازی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در روزهای پنجشنبه و نمونه گیری و پذیرش آزمایشگاه از ۶ صبح در بیمارستان صنعت نفت تهران گفت : خوشبختانه شاهد افزایش میزان رضایت مندی بودیم و میزان مراجعین به طور میانگین 100 تا 130 نفر بوده  و بدنبال راه اندازی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در درمانگاه فجر،آزادی و پاسداران در جهت رفاه حال مراجعین در روزهای پنجشنبه هستیم.


جلسه شورای مدیران 11
جلسه شورای مدیران 10
جلسه شورای مدیران 9
جلسه شورای مدیران 8
جلسه شورای مدیران 7

۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۳۳
تعداد بازدید : ۷,۸۵۰
کد خبر : ۱۱,۴۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید