نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۳

اخبار

تقدیر از دکتر جعفری در جلسه شورای مدیران و روسای سازمان

جلسه شورای مدیران و روسای سازمان امروز یکشنبه 26 تیرماه با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا با هدف بررسی چالش ها و مشکلات آبادان ، نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی داخل فنس شرکت پالایش تبریز ، مدیریت تدارکات کالا دارو و تجهیزات پزشکی و تقدیر دکتر سید مهدی هاشمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان از دکتر طاهره جعفری بابت زحمات و خدمات ارزنده ایشان در مدت زمان تصدی مدیریت برنامه ریزی سازمان و معرفی مهندس رضا تیرگر بعنوان سرپرست این مدیریت از جمله برنامه های این جلسه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در ابتدای جلسه دکتر نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد .

دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی  در مناطق عملیاتی اولویت و مهم است گفت : باید مدیر میدانی و عملیاتی باشیم و تمام تلاش خود را در راستای رفع چالش ها و مشکلات انجام دهیم، نیروی انسانی نقش مهمی در بهره مندی سازمان ایفا میکند و باید گام های مناسبی برداشته شود .

در ادامه جلسه دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی ریاست بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت تهران به چالش ها و مشکلات اشاره و  به آمادگی این مرکز در مقابله با پیک هفتم کرونا تاکید کرد .

گفتنی است در پایان جلسه دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان با اهدا لوح به دکتر طاهره جعفری بابت زحمات و خدمات ارزنده ایشان در مدت زمان تصدی مدیریت برنامه ریزی سازمان تقدیر و تشکر کرد  و مهندس رضا تیرگر بعنوان سرپرست این مدیریت معرفی کرد.

عکس جلسه  2
عکس جلسه  1
عکس جلسه  5
عکس جلسه  3

عکس جلسه  4

۲۷ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۴
تعداد بازدید : ۸,۲۱۳
کد خبر : ۱۱,۳۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید