نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۸

اخبار

گردهمایی معاونین و روسای خدمات پشتیبانی مناطق برگزار شد

گردهمایی معاونین و روسای خدمات پشتیبانی مناطق با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا ستادی بعد از وقفه چند ساله به میزبانی خدمات پشتیبانی ستاد در دانشکده صنعت نفت محمودآباد روز پنجشنبه دوم تیرماه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت،  دکتر سید مهدی‌ هاشمی مدیرعامل سازمان در ابتدا جلسه ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی  از برگزاری جلسات با محوریت هم افزایی و همراهی صف و ستاد گفت : نگاه شخصی من ارتباط مستقيم مناطق با ستاد در جهت همدلی و همگام سازی در راستای بهره‌وری سازمان  است.
 
وی افزود : ایجاد رضایت‌مندی در جمعیت تحت پوشش  برای ما اولویت است و برای این مهم باید فاصله بین ستاد و مناطق در اجرای برنامه های عملیاتی کاهش‌ یابد.
 
دکتر هاشمی نقش سازمان را هماهنگ کننده  و نظارتی عنوان کرد و گفت :  بقای سازمان را  با  عملیاتی شدن در حوزه سلامت و تقویت HSE می توان تضمین کرد ، اصلاح ساختار و تشکیلات می تواند رویکرد سازمان را در بهره‌گیری هرچه بیشتر از نظرات کارشناسان  و متخصصان  فراهم کرد چرا که تبیین فرآیند بر اساس نظرات کل شکل می گیرد.

استفاده و بهره‌مندی از نیروهای با استعداد در مناطق
 
مهندس علیرضا بیگدلی مدیریت منابع انسانی سازمان در ادامه‌ به اهمیت برگزاری این نشست اشاره کرد و گفت : هدف از این نشست استفاده از نقطه نظرات  مدیرعامل و مدیران در جهت تعامل و همفکری برای برطرف کردن چالش ها و ایجاد منشور کاری در حوزه منابع انسانی است.
 
وی افزود: استفاده و بهره‌مندی از نیروهای با استعداد در مناطق  در عملکرد تیمی موثر است.
 
بیگدلی دستاورد برگزاری این نشست را ارتقا جایگاهی سازمان با صمیمت و همدلی مناطق و ستاد و مدیریت صحیح منابع انسانی عنوان کرد و گفت: طی ۱۰ سال گذشته‌  سازمان در جهت حفظ خود بصورت تدافعی حرکت کرده است و باید با نوآوری عملکرد سازمان تغییر کند.
 
 مدیریت منابع انسانی سازمان با اشاره به اینکه دکتر سید مهدی هاشمی اولین مدیرعامل سازمان است که بعنوان عضو ثابت در شورای معاونین  حضور دارد،  بیان کرد : نگاه ویژه و مثبت مقام عالی وزارت نفت به جایگاه سازمان، فرصت مناسبی است  تا در جهت پویایی  گام های موثرتری برداشته شود .
 
 بیگدلی در ادامه اظهار داشت :  تأکید بر تعامل تنگاتنگ مناطق با سازمان و شرکت های عملیاتی  منطقه ، تفویض اختیار در حوزه منابع انسانی، تهیه گزارش و آمارهای تحلیلی، توسعه آموزش در راستای جانشین پروری،تشکیل کارگروه هماهنگی  متشکل از ستاد و مناطق در جهت بررسی و پایش نیروهای انسانی و ساختار و مقررات ، سیاست گذاری جهت وحدت رویه در تمام حوزه ها و تهیه فرآیند نویسی در نظام منابع انسانی از جمله موارد منشور این گردهمایی بشمار می‌رود.

اعلام برنامه‌های عملیاتی تا تخصیص و تامین اعتبار

 در ادامه مهندس بهنام سمیع مدیر مهندسی و ساختمان سازمان در این جلسه با اشاره به پتانسیل  مدیریت منابع انسانی  گفت: امیدوارم بتوانیم در جهت ارتقای جایگاه سازمان قدم های مهمی  برداریم و در اولین گام تعامل ها افزایش یابد و درک صحیحی از عملکرد بهداشت و درمان برای همگان روشن‌  شود .
 
وی تصریح کرد :معاونین و روسای  خدمات پشتیبانی ، برنامه‌های عملیاتی  خود را در حوزه مهندسی و ساختمان اعلام کنند تا برای تخصیص بودجه عمرانی و تامین اعتبار برنامه ریزی صحیح انجام شود.
 
در این نشست معاونین و روسای خدمات پشتیبانی مناطق سازمان‌ به بیان چالش ها و مشکلات خود پرداختند که شامل جذب نیرو، تعدیل مدرک و سمت و جایگاه اداری ،تخصیص تجهیزات و امکانات، تبدیل وضعیت کارکنان‌،  ارتقا کیفیت خدمات و استفاده  از امکانات رفاهی و تفریحی بود و در ادامه روسا ستادی سازمان هم ضمن پاسخگویی به مسائل مطرح شده ، نقطه نظرات و انتظارات خود را نسبت به عملکرد  مناطق بیان کردند.

 

در این نشست دکتر مریم جنابی مشاور،دستیار ویژه مدیرعامل ، حسن عسگری دستیار و مسئول پیگیری های ویژه مدیرعامل، دکتر بهزاد نوریان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور،سعید رحیمی رییس خدمات عمومی سازمان،زهره گودرزنژاد رییس آموزش و پژوهش سازمان، طاهره کشاورز رییس برنامه ریزی و نیروی انسانی،عاطفه فیض الهی سرپرست امور کارکنان ،علی ارادتی رییس تامین نیروی انسانی،امیر حسن جمالی کارشناس امور پیمان ها،مهدی محمودزاده رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع سازمان،فاطمه وزارتی رییس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ،علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی آبادان،حسین قنواتی نژاد رییس خدمات پشتیبانی آغاجاری ، سعید چشمه علی باورساد معاون خدمات پشتیبانی اهواز،محسن رحیم زاده رییس خدمات پشتیبانی اصفهان ، مجید نیکخواه رییس خدمات پشتیبانی بوشهر ، زینب خوشمرام رییس خدمات پشتیبانی شمالغرب ، عبدالرضا محسنی رییس خدمات پشتیبانی شمال کشور ، مسعود رنجبر رییس خدمات پشتیبانی فارس و هرمزگان ، حسین گیوکی معاون خدمات پشتیبانی تهران، شهرام طارمی رییس خدمات پشتیبانی غرب کشور ، محمد مرادی رییس خدمات پشتیبانی گچساران ، امید امدادی فر رییس خدمات پشتیبانی شمالشرق کشور ،علی اکبر ناصری رییس خدمات پشتیبانی مسجد سلیمان ، علی حجازی رییس خدمات پشتیبانی مرکزی و لرستان و نسرین حیدری رییس خدمات پشتیبانی ماهشهر حضور داشتند.

۳ تیر ۱۴۰۱ ۰۷:۴۷
تعداد بازدید : ۸,۳۳۵
کد خبر : ۱۱,۲۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید