نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۷

اخبار

برگزاری مسابقه کتبی از وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)

در راستای بزرگداشت مقام والای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ترویج اندیشه های ایشان مسابقه کتبی از وصیت نامه امام خمینی (ره) برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در راستای ترویج اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت مقام والای ایشان ، کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان ، اقدام به برگزاری مسابقه از وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) برگزار نمود.

در این مسابقه که بدنبال ویژه برنامه های ارتحال آن مقام بزرگوار برگزار شد ، جمعی از همکاران شرکت نموده و پاسخ نامه های تکمیل شده خود را به واحد کانون بسیج این بهداشت و درمان ارائه نمودند.

شایان ذکر است اکثر همکاران با مطالعه خوبی که داشتند به اکثر سوالات پاسخ صحیح داده بودند.

امروز در جلسه هم اندیشی اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بعد از برپائی نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت زیارت پرمغز عاشورا ، قرعه کشی بین اسامی همکارانی که پاسخ صحیح به سوالات وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) داده بودند انجام و 6 نفر برنده نهائی معرفی گردید که بشرح زیر می باشند.

خواهران  ؛ محمدی ، حامدی و جوان مقدم

برادران ؛ فروزنده ، چاوش باشی ، لایقی

در پایان مقرر شد برای ایام دهه ولایت ( عید قربان تا عید غدیر ) مسابقه دیگری برگزار شود و اندیشه ها و فضائل حضرت علی (ع) بیشتر ترویج گردد.

مسابقه4
مسابقه3
مسابقه2
مسابقه1


۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۷۰
کد خبر : ۱۱,۱۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید