نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۳۶

اخبار

نشست هم اندیشی حلقه های صالحین با محوریت برنامه های روز ارتحال امام خمینی (ره)

دکتر عظیم زاده گفت : برای نشان دادن سبک زندگی اسلامی باید با استفاده از الگوهای دینی برای جامعه الگوسازی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی حلقه های صالحین با محوریت « میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) » و برنامه ریزی برای ایام ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمین (قدس سره) و قبام 15 خرداد نمود.

در این نشست ابتدا قاری جوان این بهداشت و درمان حامد فروزنده با قرائت آیاتی چند از کلام ا.. مجید به محفل نورانیت بخشید و در ادامه دکتر عظیم زاده ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین ، میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک گفت و استفاده از آموزه های دینی و سیره زندگی ایشان را برای داشتن زندگی معنوی و سالم را مفید دانست و گفت : استفاده از فیض حضور و الگو قراردادن زندگی معنوی و پربار حضرت معصومه (س) ، موجب ارتقاء معنوی و زندگی دینی می شود.

سپس حاج آقا بابازاده گفت :میلاد حضرت معصومه (س) ، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد و اربعین حضرت علی (ع) خاطراتی است که بعضی ها اذهان عمومی واقعا تاسف بار و بعضی هم باعث تقویت بنیه اسلام می باشد خانم معصومه (س) که نامشان فاطمه لقب ایشان معصومه و کریمه اهل بیت می باشد و چنانچه می دانیم لقب کریم اهل بیت مختص امام حسن (ع) است و حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت نامیده اند چراکه بسیار بخشنده بودند.

وی در ادامه گفت : احادیث فراوانی از سوی ائمه اطهار (ع) در فضلیت این بانوی بزرگوار اسلام به ما رسیده است که همگی از بزرگواری و کرامت ایشان است.

دکتر عظیم زاده در ادامه از الگو سازی برای جامعه تشریح نمود و گفت : برای نشان دادن سبک زندگی دینی و اسلامی باید از الگوهای الهی که همانا ائمه اطهار (ع) هستند استفاده نماییم و در این بین سیره زندگی حضرت معصومه (س) از بهترین نمونه ها برای ارائه به فرزندانمان است تا در مسیر الهی حرکت نمایند.

در ادامه مقرر شد برای سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، مسابقه فرهنگی از وصیت نامه ایشان برگزار شود و با استفاده از پوستر و تبلیغات محیطی از آرمان های آن بزرگوار در طبقات و ورودی ساختمان پلی کلینیک مرکزی در معرض دید عموم همکاران و مراجعین این بهداشت ودرمان قرار گیرد.

در پایان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) جلسه خاتمه یافت.

بسیج5
بسیج4
بسیج3
بسیج2
بسیج1

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۱۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۰۶
کد خبر : ۱۱,۱۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید