نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۱

اخبار

معرفی بلوک زایمانی و خدمات مامایی بیمارستان توحید جم، به عنوان بلوک برتر و برگزیده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

رئیس بیمارستان توحید جم از کسب دو عنوان برتر این بیمارستان در میان تمامی مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر فرهاد باقری در حاشیه آیین تقدیر از مسئول زایشگاه بیمارستان توحید جم گفت: بر اساس سنجش و ارزیابی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور، بلوک زایمانی بیمارستان توحید به عنوان بلوک برتر زایمانی سازمان، به لحاظ تعداد زایمان،کاهش درصد سزارین و افزایش زایمان طبیعی و نیز ارتقا سطح کیفی خدمات به مادران باردار، معرفی شد.

وی اضافه کرد: سرکار خانم ژیلا دهداری مسئول پرتلاش زایشگاه بیمارستان توحید جم هم به عنوان مامای برگزیده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 1400، معرفی از سوی رئیس محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اهدای لوحی از وی تقدیر شد.

دکتر باقری با اشاره به آمار زایمان در بیمارستان توحید جم تصریح کرد: طی سال 1400، 3 هزار و 295 نفر به زایشگاه بیمارستان مراجعه کرده که از این تعداد، 980 مورد زایمان به ثبت رسیده است.

رئیس بیمارستان توحید جم اظهار داشت: از لحاظ تعداد زایمان ثبت شده در سال 1400 در بیمارستان توحید جم، شاهد رشد 2 و یک دهم درصدی زایمان طبیعی و کاهش 2 و یک دهم درصدی زایمان به روش سزارین ، نسبت به سال 1399 بوده ایم.

دکتر باقری تصریح کرد: در مراقبت های مادر و کودک در 3 سطح مراقبتی، بیمارستان توحید جم موفق به کسب سطح استاندارد 92.86 درصد در سطح مراقبتی یک و استاندارد 85.71 درصد، در سطح مراقبتی دوم و استاندارد 100 درصد، در سطح مراقبتی سوم، شد.

وی اضافه کرد: ثبت نوار قلب و ضربان جنین یا NST در مطب زنان کلینیک بیمارستان توحید و زایشگاه و خدمات در اتاق درد و آمادگی زایمان یا labor و اتاق مراقبت مادر و کودک بعد از زایمان یا Post partum  ، واکسیناسیون نوزادان بدو تولد، پیگیری مادران و نوزادان ترخیص شده به صورت تلفنی ، پیگیری مادران پرخطر در تعامل با شبکه بهداشت شهرستان جم، اجرای کلاس های آموزشی مشاوره شیرمادر و پیگیری مشکلات مادران در رابطه با شیردهی صحیح و تعیین تیم دیده بان در کلیه بخش های بیمارستان جهت شناسایی مادران  پرخطر، از دیگر خدماتی است که در زایشگاه بیمارستان توحید جم ارائه می شود.

گفتنی است زایشگاه بیمارستان توحید جم با 16 کارشناس مجرب مامایی به صورت فعال و شبانه روزی در شیفت های صبح، عصر، شب و نیز به شکل  آنکال، به مراجعین و مادران محترم ارائه خدمت می کنند.

گزار مامایی 2
گزار مامایی 1

 

 

 

گزارش مامایی 3

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۸۷
کد خبر : ۱۱,۱۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید