نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱
 

اخبار

بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

نشست صمیمی مدیرعامل سازمان با روسای روابط عمومی مناطق بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه نشست صمیمی روسای روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع مناطق با حضور دکتر سید مهدی هاشمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل ، علیرضا بیگدلی سرپرست مدیریت منابع انسانی ، حسن عسگری دستیار و مسئول پیگیری های ویژه مدیرعامل و مهدی محمودزاده سرپرست روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع سازمان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل این مجموعه ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به اهمیت این حوزه اشاره کرد و گفت : اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است ، دوچندان شده ، روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است که میتواند علاوه بر اطلاع رسانی ایجاد آگاهی در جمعیت تحت پوشش کند.

دکتر هاشمی افزود: متاسفانه عدم اطلاع رسانی شفاف موجب شد در یک برهه بهداشت و درمان صنعت نفت به یکباره مورد انتقادهای شدیدی قرار بگیرد ، امروز با نگاه مثبت و ویژه مقام عالی وزارت نفت این دیدگاه رفع شده  و وظیفه خطیر روابط عمومی ها بالاخص در مراکز درمانی عملیاتی ، این است که خدمات را به خوبی به تصویر بکشند.

وی در ادامه با اشاره به چالش ها و مشکلات مطرح شده از سوی روابط عمومی ها بیان کرد : در حال حاضر تمام ارگان ها و سازمان ها با کمبود اعتبارات مالی مواجه هستند در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تخصیص بودجه ، مبتنی بر عملکرد است که میتواند نقش بسزایی در مدیریت هزینه ها داشته باشد.

دکتر هاشمی به اهمیت آموزش نیروهای شاغل  و بهره مندی از توانمندی های کارکنان و روسا را در حوزه های مختلف اشاره و گفت : کادر روابط عمومی باید متخصص ، نوآور و  فنی بوده و بر تمامی امور تسلط داشته باشند .

روابط عمومی گوش و زبان سازمان است

علیرضا بیگدلی سرپرست مدیریت منابع انسانی سازمان در ادامه این نشست ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و خدا قوت به همکاران این حوزه ، جایگاه روابط عمومی را مهم عنوان کرد و گفت :  مدیریت منابع انسانی نیز مرتبط با کار روابط عمومی است و باید جایگاه این حوزه را فراتر از ارتباطات دانست .

وی افزود : روابط عمومی گوش و زبان سازمان بشمار می رود ، روابط عمومی بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط مشی ها بشمار میرود.

سرپرست مدیریت منابع انسانی ؛ روابط عمومی ها را مظهر تجلی مردم سالاری در سازمان ها  عنوان کرد و گفت : هر اندازه که روابط عمومی به وظایف خودش بهتر ، دقیق و با کیفیت تر عمل نماید ، از کار واحدهای نظارتی از جمله حراست، واحدهای بازرسی و  حسابرسی کم میشود.

بیگدلی تصریح کرد :  نارضایتی ارباب رجوع در سازمان بهداشت و درمان به خصوص نارضایتی بیماران و خدمات گیرندگان ، موجب میشود که علاوه ایجاد ضربات روحی بیمار ، فلسفه وجودی سازمان هم دچار چالش شود که باید به این نکته بسیار دقت و توجه گردد .

گفتنی است در این نشست صمیمی از موسی اسدزاده رییس اسبق روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به که افتخار بازنشستگی نائل شده است ، تقدیر و تشکر شد ؛همچنین روسا روابط عمومی ها به بیان مشکلات و چالش های خود در منطقه پرداختند.

 

روز روابط 1401

 

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۵۵
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۲۹۰
کد خبر : ۱۱,۰۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید