نشست صمیمی مدیرعامل سازمان با روسای روابط عمومی مناطق بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد
امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه نشست صمیمی روسای روابط عمومی
و تکریم ارباب رجوع مناطق با حضور دکتر سید مهدی هاشمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل
، علیرضا بیگدلی سرپرست مدیریت منابع انسانی ، حسن عسگری دستیار و مسئول پیگیری های
ویژه مدیرعامل و مهدی محمودزاده سرپرست روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع سازمان برگزار
شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت
، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل این مجموعه ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات
و روابط عمومی به اهمیت این حوزه اشاره کرد و گفت : اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر
ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است ، دوچندان شده ، روابط
عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است که میتواند علاوه
بر اطلاع رسانی ایجاد آگاهی در جمعیت تحت پوشش کند.
دکتر هاشمی افزود: متاسفانه عدم اطلاع رسانی شفاف موجب شد در
یک برهه بهداشت و درمان صنعت نفت به یکباره مورد انتقادهای شدیدی قرار بگیرد ، امروز
با نگاه مثبت و ویژه مقام عالی وزارت نفت این دیدگاه رفع شده و وظیفه خطیر روابط عمومی ها بالاخص در مراکز درمانی
عملیاتی ، این است که خدمات را به خوبی به تصویر بکشند.
وی در ادامه با اشاره به چالش ها و مشکلات مطرح شده از سوی روابط
عمومی ها بیان کرد : در حال حاضر تمام ارگان ها و سازمان ها با کمبود اعتبارات مالی
مواجه هستند در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تخصیص بودجه ، مبتنی بر عملکرد است
که میتواند نقش بسزایی در مدیریت هزینه ها داشته باشد.
دکتر هاشمی به اهمیت آموزش نیروهای شاغل و بهره مندی از توانمندی های کارکنان و روسا را
در حوزه های مختلف اشاره و گفت : کادر روابط عمومی باید متخصص ، نوآور و فنی بوده و بر تمامی امور تسلط داشته باشند .
روابط عمومی گوش و زبان سازمان است
علیرضا بیگدلی سرپرست مدیریت منابع انسانی سازمان در ادامه این
نشست ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و خدا قوت به همکاران این حوزه ، جایگاه
روابط عمومی را مهم عنوان کرد و گفت : مدیریت
منابع انسانی نیز مرتبط با کار روابط عمومی است و باید جایگاه این حوزه را فراتر از
ارتباطات دانست .
وی افزود : روابط عمومی گوش و زبان سازمان بشمار می رود ، روابط
عمومی بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط مشی ها بشمار میرود.
سرپرست مدیریت منابع انسانی ؛ روابط عمومی ها را مظهر تجلی مردم
سالاری در سازمان ها عنوان کرد و گفت : هر
اندازه که روابط عمومی به وظایف خودش بهتر ، دقیق و با کیفیت تر عمل نماید ، از کار
واحدهای نظارتی از جمله حراست، واحدهای بازرسی و
حسابرسی کم میشود.
بیگدلی تصریح کرد : نارضایتی
ارباب رجوع در سازمان بهداشت و درمان به خصوص نارضایتی بیماران و خدمات گیرندگان ،
موجب میشود که علاوه ایجاد ضربات روحی بیمار ، فلسفه وجودی سازمان هم دچار چالش شود
که باید به این نکته بسیار دقت و توجه گردد .
گفتنی است در این نشست صمیمی از موسی اسدزاده رییس اسبق روابط
عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به که افتخار بازنشستگی نائل شده است ، تقدیر
و تشکر شد ؛همچنین روسا روابط عمومی ها به بیان مشکلات و چالش های خود در منطقه پرداختند.