نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۲

اخبار

رئیس بیمارستان توحید جم:

4 فوق تخصص و متخصص به کادر درمان بیمارستان توحید جم اضافه شد/ راه اندازی کلینیک دیابت در دست بررسی

رئیس بیمارستان توحید جم گفت: سه پزشک فوق تخصص در رشته های فوق تخصصی "گوارش و بیماری های کبد"، "غدد و متابولیسم" و "کلیه و فشار خون" به کادر فوق تخصصی درمان پلی کلینیک بیمارستان توحید اضافه شد.

 

دکتر باقری 1

رئیس بیمارستان توحید جم گفت: سه پزشک فوق تخصص در رشته های فوق تخصصی "گوارش و بیماری های کبد"، "غدد و متابولیسم" و "کلیه و فشار خون" به کادر فوق تخصصی درمان پلی کلینیک بیمارستان توحید اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر فرهاد باقری با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده مجوز جذب 3 فوق تخصص در بیمارستان توحید جم اخذ شد تصریح کرد: با 3 فوق تخصص در رشته های فوق تخصصی "گوارش و بیماری های کبد"، "غدد و متابولیسم" و "کلیه و فشار خون" قرارداد امضا کرده ایم و از ابتدای خردادماه سال جاری، به لیست پزشکان پلی کلینیک بیمارستان اضافه خواهند شد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده زمانبندی حضور این پزشکان فوق تخصص، 2 روز در هفته خواهد بود که با ارزیابی های آتی از میزان نیاز، روزهای حضور گروه فوق تخصص را افزایش خواهیم داد.

دکتر باقری همچنین از پیگیری برای اخذ مجوز جذب فوق تخصص در سایر رشته های فوق تخصصی برای بیمارستان توحید جم نظیر "هماتولوژی و آنکولوژی" ، "روماتولوژی" و "بیماری های ریه" خبر داد و افزود: البته طی دو سال گذشته از ظرفیت فوق تخصص کلیه در بیمارستان به مدت یک روز در ماه، برای نظارت بر درمان بیماران دیالیزی و ارتقای خدمات این بخش استفاده می شد که با مجوز جذب جدید، این خدمات به عموم مردم ارائه خواهد شد.

رئیس بیمارستان توحید جم با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی کلینیک دیابت با حمایت ویژه رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، اظهار داشت: با توجه به حضور فوق تخصص غدد، متخصص داخلی و کارشناس تغذیه در منطقه، راه اندازی کلینیک دیابت در دستور کار قرار دارد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد راه اندازی این بخش مهم باشیم.

دکتر فرهاد باقری به ارتقای خدمات دندانپزشکی در پلی کلینیک بیمارستان توحید جم اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز مبرم کلینیک دندانپزشکی به خدمات تخصصی "بیماری های ریشه"، مجوز جذب و بکارگیری متخصص در این رشته اخذ شد که با توافقات انجام شده، از ابتدای خردادماه سال جاری، متخصص بیماری های ریشه در کلینیک دندانپزشکی حضور می یابد.

وی تصریح کرد: متخصص "بیماری های ریشه" به صورت 2 روز در هفته در کلینیک دندانپزشکی بیمارستان مستقر می شود که با ارزیابی و نیازسنجی های آتی، در صورت نیاز، زمان حضور متخصص در بیمارستان افزایش خواهد یافت.
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲
تعداد بازدید : ۷۶۰
کد خبر : ۱۱,۰۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید