نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۱

اخبار

حضور کارشناسان امور درمان مستقیم سازمان بهداشت و درمان در شمالغرب کشور

کارشناسان امور درمان مستقیم سازمان از واحدهای مختلف بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور بازدید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر سرافرازیان ، دکتر عبدالملکی و خانم قاسمی از امور درمان مستقیم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بازدید سیستماتیک از واحدهای مختلف این بهداشت و درمان ، به بررسی مسائل و مشکلات در حوزه امور درمان مستقیم پرداختند.

در جلسه ای که در اتاق کنفرانس پلی کلینیک مرکزی با حضور کارشناسان امور درمان مستقیم سازمان و رئیس این بهداشت و درمان و رئیس امور درمان و رئیس دفتر پرستاری برگزار شد ، دکتر حسینعلی زاده گزارشی از فعالیت واحدهای مختلف پلی کلینیک مرکزی ، مراکز سلامت کار شرکت های پالایش نفت تبریز ، پتروشیمی تبریز و درمانگاه ارومیه ارائه و دکتر سرافرازیان از نظارت بر امور درمان سازمان رهنمودهای سازنده ای در جهت رفع مسائل و مشکلات موجود ارائه نمود.

سپس کارشناسان امور درمان مستقیم سازمان از واحدهای پزشکی خانواده ، اورژانس ، فیزیوتراپی ، امور اعزام بیماران ، مراکز سلامت کار پالایشگاه و پتروشیمی تبریز بازدید نمودند و از نزدیک با همکاران به گفتگو پرداخته و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتند و مقرر شد آخرین دستورالعمل های واحد پرستاری سازمان و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ و آموزش های لازم انجام گیرد.

هیأت بازرسی روز یکشنبه نیز از درمانگاه خانواده ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آن درمانگاه قرار گرفتند. در نشستی که با مدیر پخش منطقه آذربایجان غربی انجام شد ، مهندس مجرد ضمن تشکر از تلاش های همکاران امور درمان ارومیه ، تاکید مجدد بر راه اندازی واحد دندانپزشکی را داشتند که مقرر گردید مراتب مجددا و با نظر مساعد مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

 

بازدید3
بازدید2
بازدید1

بازدید7
بازدید7
بازدید6
بازدید5

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۳۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۵۶
کد خبر : ۱۱,۰۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید