نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۴

اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی حلقه های صالحین با محوریت هفته جمعیت

کانون بسیج جامعه پزشکی نشست هم اندیشی با عنوان هفته جمعیت وفرزند آوری برگزار نمود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت آغاز هفته جمعیت ، کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان اقدام به برگزاری جلسه هم اندیشی با محوریت هفته جمعیت نمود.

قاری جوان حامد فروزنده  با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید به محفل نورانیت بخشید و در ادامه دکتر عظیم زاده ضمن تشکر از تشریف فرمائی همکاران بسیجی به این جلسه ، کاهش تب شیوع ویروس کرونا را بابی برای افزایش فعالیت های فرهنگی دانست و گفت : الحمدالله که کرونا در حال ریشه کنی است . با توجه باینکه اکثر برنامه های کانون بسیج بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می شود از همه عزیزان دعوت می نمایم در این مراسم پر فیض شرکت نمایند. روز های یکشنبه قرائت زیارت عاشورا و در سایر روزها نیز حاج آقا بابازاده امام جماعت با بیان مطالبی در مناسبت های تقویمی و مذهبی اطلاعات دینی و فرهنگی ما را ارتقا می بخشند.

ایشان سپس با اشاره به اجرای طرح رهنمون و ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم استان که از 24 الی 30 اردیبهشت توسط بسیجیان جامعه پزشکی استان در حال اجراست گفت : از همکاران پزشک ، پرستار و ... دعوت می نمایم در این طرح نیز همانند سال های گذشته شرکت فعال داشته باشند.

در خصوص برنامه های ابلاغی سال 1401 بسیج جامعه پزشکی استان نیز گفت : با تشکیل جلسه شورای کانون بزودی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد و جوان مقدم موظف به اطلاع رسانی برنامه های ابلاغی به اعضای شورا کانون بسیج از طریق پیام رسان داخلی شد.

در خصوص کمک های همکاران به موسسه خیرین جامعه پزشکی استان ، مقرر شد صندوقی تعبیه گردد و مبالغ جمع آوری شده در پایان هر ماه به شماره کارت خیرین جامعه پزشکی استان واریز شود.

دکتر عظیم زاده در ادامه با اشاره به برنامه های کنترل جمعیت که سفت و سخت اجرا می شد گفت : متاسفانه بدون کار کارشناسی این طرح اجرا شد که بدلیل تبلیغات زیاد در جامعه بصورت فرهنگ در آمده است و تغییر آن نیازمند همّت همه دستگاههای دولتی و فرهنگی را می طلبد.

حاج آقا بابازاده در ادامه با اشاره به معضلات کنونی تک فرزندی که عنوان هایی چون خاله ، عمه ، دائی و عمو را تحت تاثیر قرارداده است گفت : در دنیای کنونی بر پر کردن خلا ناشی از تنهایی فرزندان ، آن ها را به گوشی های همراه یا تبلت ها عادت داده ایم که بدلیل وجود بازی های مختلف کودکان و نوجوانان دچار مشکلات مختلف روحی و جسمی شده است که کمترین آن افسردگی و انزوا طلبی است.

در پایان با قرائت صلوات بر محمد و آل محمد (ص) جلسه پایان یافت.

حلقه صالحین4
حلقه صالحین3
حلقه صالحین2
حلقه صالحین1


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۱۶
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۳
کد خبر : ۱۱,۰۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید