نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۳

اخبار

حضور فعال بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان در رزمایش جهادگران فاطمی

رزمایش اردوی جهادی تخصصی درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان و با حضور فعال بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان در مناطق محروم شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان با همکاری بهداشت و درمان نفت اقدام به برگزاری رزمایش جهادی درمانی تخصصی کرد.

این اردوی جهادی درمانی با حضور متخصص قلب وعروق، متخصص چشم، متخصص داخلی، متخصص مغز و اعصاب، پزشک عمومی، کارشناس پرستاری_پزشکیار، کارشناس مامایی و کارشناس روانشناسی در منطقه محروم کلگه در محل حسینیه قمربنی هاشم برگزار گردید و تعداد 209 نفر از مردم محروم منطقه خدمات پزشکی_درمانی رایگان دریافت کردند.

دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی کلیه عوامل اجرایی این عمل خداپسندانه اظهار کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان همیشه ضمن همکاری و همراهی، از برپائی اردوهای جهادی درمانی سلامت محور در مناطق محروم  که توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان برگزار می گردد، استقبال می کند.

در ادامه آمنه فتحعلی پور مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان هم با تقدیر و تشکر از همه ی خواهران و برادران بسیجی شرکت کننده در رزمایش جهادگران فاطمی و اهمیت برگزاری این اردوها و ثواب های دنیوی و اخروی آن بیان کرد: بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان همواره پا به پای بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در امورات خیرخواهانه و امر خدمت رسانی به هموطنان محروم و کم برخوردار و شناسایی مشکلات ایشان همراه بوده  و در عرصه های مختلف بهداشتی و درمانی به ارائه خدمات رایگان سلامت می پردازد.

لازم بذکر است: سرهنگ جمالپور جانشین فرمانده سپاه ناحیه ضمن بازدید از برپایی اردوی جهادی تخصصی و عرض خدا قوت و خسته نباشید به جهادگران بسیجی و با تاکید بر نقش بسیار مهم جهادگران  در خدمت رسانی در عرصه سلامت بیان داشت:  اهمیت فعالیت امروز گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات در عرصه های مختلف به مناطق محروم جامعه از جمله عرصه سلامت، همانند ارزش‌های اسلامی و انقلابی و راه شهدا می باشد، جهادگران بسیجی در اپیدمی کرونا، در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری منحوس کووید۱۹، محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حوزه سلامت، اعزام تیم های پزشکی طرح شهید رهنمون و طرح شهید سلیمانی و کمک به اقشار ضعیف و آسیب دیده اجتماع، نقش مهمی را ایفا کرده اند.

گفتنی است: در حاشیه برگزاری رزمایش فاطمی، کلاس احکام و اخلاق اسلامی ویژه بانوان و همچنین کلاس نقاشی برای کودکان توسط خواهران بسیجی ارائه گردید و در ادامه کودکان حاضر در محل سرود زیبای سلام فرمانده را اجرا کردند.

اردو کلگه اردیبهشت
اردو کلگه اردیبهشت
اردو کلگه اردیبهشت

اردو کلگه اردیبهشت
اردو کلگه اردیبهشت
اردو کلگه اردیبهشت


اردو کلگه اردیبهشت
اردو کلگه اردیبهشت
اردو کلگه اردیبهشت
اردو کلگه اردیبهشت

اردو کلگه اردیبهشت

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۱۹
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۶۴۹
کد خبر : ۱۰,۹۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید