نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۱

اخبار

گرامیداشت روز جهانی ماما در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

به مناسبت 15 اردیبهشت روز جهانی ماما از ماماهای بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور تقدیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ بمناسبت روز جهانی ماما ، رئیس این بهداشت و درمان بهمراه جمعی از مسئولین در واحد تنظیم خانواده و مامایی حضور یافته و از زحمات این عزیزان تقدیر نمودند.

دکتر حسینعلی زاده با اشاره به شغل مقدس مامائی گفت : ماماها از ارکان تاثیرگذار نظام سلامت هستند و با توجه به سیاست های ابلاغی از جانب مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش جمعیت و فرزند آوری ، توانایی آموزش بانوان این مرز و بوم را دارند و در این عرصه همکاران محترم مامایی نقش به سزایی داشته که شایسته تقدیر می باشند.
وی همچنین با بیان اهمیت حرفه مامایی در ارتقای سلامت خانواده و تامین سلامت جامعه ، گفت : از وظایف مهم ماما مشاوره و آموزش بهداشت نه تنها برای زنان بلکه برای خانواده و به تبع آن کل جامعه می باشد .
دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی و رئیس سلامت خانواده نیز ضمن تبریک روز جهانی ماما ، از زحمات ماماها که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و کودک را بر عهده دارند تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت : خدمات مامایی بسیار گسترده است و علاوه بر حمایت از مادر و کودک در لحظه تولد ، رشد و پایش کودک ، ترویج تغذیه با شیر مادر و خدمات بلوغ و ... را شامل میشود .

در پایان با اهداء گل از زحمات ماماها تقدیر شد.

 

ماما3
ماما2
ماما1

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۲۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۹۷
کد خبر : ۱۰,۹۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید