نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۱

اخبار

تقدیر از زحمات همکاران بخش اسناد پزشکی بمناسبت روز اسناد و مدارک پزشکی

دکتر حسینعلی زاده گفت : انجام محاسبات اسناد درمانی و بیمارستانی کاری تخصصی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ بمناسبت هفده اردیبهشت روز اسناد و مدارک پزشکی ، رئیس این بهداشت و درمان  به همراه جمعی از مسئولین این بهداشت و درمان در واحد اسناد پزشکی حضور یافتند و از زحمات همکاران این واحد با اهداء گل تقدیر نمودند.

در این راستا ، دکتر حسینعلی زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این واحد ، بخش اسناد پزشکی را از جمله واحدهایی دانست که کلیه هزینه های اسناد بیمارستانی و نسخ درمان غیر مستقیم خانواده شریف صنعت نفت از طریق این واحد انجام می پذیرد.

ایشان در این خصوص با بیان حساسیت کار این عزیزان گفت : انجام محاسبات اسناد درمانی و بیمارستانی کاری تخصصی است و همکاران این واحد با دقت و سرعت در انجام وظائف خود کوشا هستند و در کمترین زمان ممکن اقدام به تائید اسناد و نسخ و تغذیه آن به سیستم اسناد پزشکی می نمایند و امیدوارم با ارتقاء کیفیت خدمات ، میزان رضایت مراجعین این واحد را افزایش دهند.

در ادامه دکتر مسکوچی ضمن تشکر از زحمات همکاران اسناد پزشکی ، با بیان حساسیت اقدامات واحد اسناد پزشکی ، دقت ، سرعت و بروز بودن همکاران این واحد را شاخص کاری اسناد پزشکی دانست و گفت : بدلیل وصول بخشنامه های مختلف در خصوص اعمال و محاسبه هزینه های درمانی نسخ و بیمارستانی ، بروز بودن همکاران بخصوص در بحث فرانشیز و ... بسیار حائز اهمیت است و امید دارم با ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات قابل ارائه ، بتوانیم رضایت بیشتر مراجعین عزیز را جلب نمائیم.

در پایان دکتر حسینعلی زاده و مسئولین این بهداشت و درمان با اهداء گل به کارکنان اسناد پزشکی از خدمات ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

اسناد9
اسناد8
اسناد7
اسناد6
اسناد5
اسناد4
اسناد3
اسناد2
اسناد1

 

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۵۵
کد خبر : ۱۰,۹۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید