نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۰

اخبار

بازدید دکتر جهانبخش امینی و هیئت همراه از بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور

دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و سرپرست مدیریت تدارکات کالا،دارو وتجهیزات سازمان ،دکتر طلوع مشاور مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت در حوزه تجهیزات پزشکی و دلارا محمدی کارشناس تجهیزات پزشکی از بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور ؛ دکتر جهانبخش امینی به همراه هیئت همراه روز چهارشنبه سوم آذرماه امسال از بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور با هدف بررسی تجهیزات پزشکی و درمانی بازدید به عمل آوردند.در ابتدا دکتر امینی ، دکتر طلوع و  دلارا محمدی کارشناس تجهیزات پزشکی با همراهی دکتر جهانبخش کیانی ریاست بهداشت و درمان صنعت  نفت غرب کشور دیدار و نقطه نظرات خود را بیان کردند. سپس به همراه دکتر طلوع و محمدی از مجموعه درمانی پلی کلینیک 12 فروردین بازدید کردند ، بعد از بازدید و بررسی  کامل  موارد زیر را  پس از دریافت مجوز های لازم تصویب کردند .

1- خریداری 2 یونیت برای واحد دندانپزشکی 

2- خریداری دستگاه سل کانتر برای واحد آزمایشگاه 

و راه اندازی  مجدد واحد رادیولوژی و سنوگرافی به صورت دیجیتال 

در ادامه به همراه دکتر کیانی و هئیت همراه در جلسه ای با مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه مهندس شهبازی در جهت هم اندیشی و هم افزایی بیشتر این دو مجموعه شرکت کردند . 

در خاتمه با همراهی دکتر کیانی ،دکتر طلوع و محمدی از مجموعه طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین موزه نفت بازدید کردند  و مشکلات و موانع واحد طب صنعتی را بیان کردند. 

 

25
24
23
22
21
20
19
18
17
16
15
14
13
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2

۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۷
تعداد بازدید : ۶۵۵
کد خبر : ۱۰,۰۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید