نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۱۹
 

اخبار

دیدار با خانواده معظم شهید حمیدرضا نریموسایی در منطقه آغاجاری

این برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج و به منظور تحکیم ارتباط با خانواده معظم شهدا و گرامیداشت راه و هدف آنها انجام شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته بسیج مدیران و مسئولان این مرکز به همراه سرگرد حفیظ الله تقی زاده  فرمانده سپاه پاسداران شهرستان امیدیه ، بهرام آقاجری فرمانده حوزه  شهید آذری و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج این مرکز با خانواده شهید  حمیدرضا نریموسایی دیدار کردند.

در این دیداردکتر رضا آموزش طی سخنانی یاد و نام شهدا را گرامی داشت و گفت:توفیق الهی نصیب مان شد تا در هفته بسیج مهمان خانواده یکی از بسیجیان باشیم .

وی همچنین افزود: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون شهداست و تا آنجا که بتوانیم سعی خوایم کرد به خانواده شهدای گرانقدر خدمت نماییم.

سپس سرگرد حفیظ الله تقی زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان امیدیه ، خون شهیدان را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود : هفته بسیج بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد و هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است.

تقی زاده  جانبازان ،آزادگان ، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را سرمایه های معنوی کشور توصیف کرد و تاکید نمود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و واجب عینی است. 

در پایان با اهدا هدیه از خانواده شهید حمیدرضا نریموسایی  تقدیر بعمل آمد.

2

۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۵۴۹
کد خبر : ۱۰,۰۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید