نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۴۷

اخبار

دیدار از خانواده شهدا در منطقه آغاجاری

این برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به مناسبت هفته بسیج دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی به همراه بهرام آقاجری فرمانده حوزه شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، اعضای بسیج شورای فرهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با خانواده شهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار معنوی خانواده شهید رضا بهمئی و زینب رمضانپور مورد تجلیل قرار گرفتند.

دکتر رضا آموزش  رئیس بهداشت و درمان طی  سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منزل شهیدان  بیان نمود : عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تلاش رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل است و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را جز وظایف خود خواهیم دانست.

سپس رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی خانواده شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: امروز راه شهدا ادامه دارد و فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای نظام و انقلاب است.

 وی همچنین افزود: با یادآوری نام شهدای گرانقدر وابسته به بهداشت و درمان  یکی از افتخارات ماست که تعداد قابل توجهی از همکاران مان عضو خانواده شهدا ، آزادگان و جانبازان هستند.

وی احترام به خانواده شهدا را مورد خشنودی خدا توصیف کرد و گفت: وقتی شهدا اینقدر در نزد خداوند مقام و منزلت دارند قطعا خانواده شهدا نیز پیش خدا عزیز و قابل احترام هستند.

شهیدان  یدالله رمضانپور پدر زینب رمضانپور و عبدالرضا بهمئی  برادر رضا بهمئی از همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری می باشند.

در پایان از سوی پایگاه مقاومت بسیج قدر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با اهدای هدیه ، از خانواده شهدای گرانقدر مان قدردانی شدند.

 



1

22

1

۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۵۴۴
کد خبر : ۱۰,۰۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید