نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴

اخبار

پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس (س) در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس افتتاح شد

در دومین روز از هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس (س)، با حضور معاونت هماهنگ کننده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، در مرکز درمانی شماره 2 بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این مراسم از سوی مقامات بسیجی حاضر، از فعالیت ارزشمند مدافعان سلامت و کادر درمان به منظور جان فشانی و اقدامات بسیجی وار در خصوص مقابله و درمان پاندمی کووید 19 در این دو سال اخیر، قدردانی و تشکر ویژه به عمل آمد و نقش موثر آنها در این دوران سخت، ارزشمند و ستودنی عنوان شد.


همچنین در ادامه، از سوی رییس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز مختصری از فعالیت های این بهداشت و درمان، اقدامات صورت گرفته در دوران مواجهه با بحران کرونا، روند واکسیناسیون و  تعداد افراد بسیجی فعال در این مرکز تشریح و توضیحات لازم در این راستا عنوان شد.


در این مراسم، با حکم فرمانده حوزه مقاومت بقیه الله بسیج مراکز صنعت نفت فارس؛ میترا قشقایی از شاغلان کادر درمان این مرکز، به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت حضرت نرجس(س) بهداشت و درمان صنعت نفت فارس منصوب شد.


این مراسم، با حضور سرهنگ ضرغامی؛ معاونت هماهنگ کننده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، فرمانده حوزه مقاومت بقیه الله بسیج مراکز صنعت نفت فارس، رییس خدمات پشتیبانی بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و همچنین سرپرست پایگاه مقاومت حضرت نرجس (س) و تنی چند از مسئولان بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در محل درمانگاه عمومی شماره 2( درمانگاه امام علی ع ) برگزار شد.

 

پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس (س) در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس افتتاح شد 16


 
۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۲۴۰
کد خبر : ۱۰,۰۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید