نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۱

اخبار

نشست مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با مدیران شرکتهای نفتی استان لرستان

​با حضور رئیس و جمعی از مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان، جلسه ای با مدیران شرکتهای نفتی استان لرستان جهت ارتقاء سطح همکاری و رفع مشکلات و بهبود کیفی خدمات در سالن شرکت ملی پخش لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان؛در ابتدای جلسه مهندس بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان ضمن خوش آمدگویی از تلاشهای بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در دوران کرونا بالاخص در امر پیشگیری،تسهیل و پیگیری درمان مبتلایان و برنامه جامع واکسیناسیون کرونا قدردانی کرد و اظهار داشت: این مهم جزء با اطلاع رسانی دستورالعمل های بهداشتی و نظارت مستمر کارشناسان و مجاهدت های همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با وجود شیوع بالا در استان لرستان میسر نمی شد .

دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه ضمن تبریک آغاز هفته بسیج مستضعفان و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء با اشاره به اهمیت استراتژیک مراکز انتقال و شرکت های نفتی منطقه و محرومیت هایی که در این استان وجود دارد گفت: یکی از اولویتهای مهم سازمان بهبود خدمات و بالا بردن رضایت مندی پرسنل میباشد ؛ همچنین از تعامل همیشگی مدیران و مسئولین شرکتهای نفتی منطقه با بهداشت ودرمان تشکر کرد .

در ادامه وی اظهار داشت: با وجود شرایط ویژه پاندمی کرونا در کشور انجام معاینات دوره ای و طب صنعتی کارکنان را در کنار پیشگیری ،نظارت و کنترل شیوع کووید 19 با تمام پتانسیل واحدهای درمانگاهی و مراکز پزشکیاری ، از اولویت های کاری خود قرار دادیم.

ایشان با اشاره به اهمیت معاینات دوره ایی کارکنان افزود: با رعایت دستورالعمل های سازمان ، معاینات سلامت کار جهت شاغلین با تعامل وهمکاری بیش از گذشته به منظور اجرای دقیق فرایند و زمان بندی منظم جهت عدم ازدحام و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام میشود .

دکتر رحیم معصومی تصریح کرد : با توجه به پراکندگی جغرافیایی کارکنان نفت منطقه لرستان ،واحد سلامت کار این مجموعه با حضور فعال و اعزام تیم های سیار به شرکتهای منطقه سعی کرد که خدمات بهداشتی درمانی در دسترس کلیه شاغلین زحمتکش صنعت نفت قرار گیرد و به منظور تسهیل با حضور تیم سلامت کار در محیط کار این شرکتها معاینات دوره ای انجام می گردد.

در ادامه مدیران شرکتهای نفتی استان لرستان به ارائه پیشنهادات وهمچنین بیان مسائل پرسنل پرداختند. پیشنهاد عقد قرارداد با چند مراکز درمانی ، افزایش خدمات مشاوره ای و سلامت روان جهت پرسنل وخانواده هایشان ،اصلاح برخی تعرفه های درمانی از جمله خواسته های مدیران نفتی حاضر در جلسه بود که مورد هم اندیشی قرار گرفت و مقرر گردید تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.


لرس 02
لرس 01

۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۴۲۶
کد خبر : ۱۰,۰۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید