نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۰۹
 

اخبار

نشست همکاران برنامه ریزی با مدیرعامل سازمان

نشست همکاران واحد مدیریت برنامه ریزی در سال 96 با حضور مدیرعامل سازمان و با هدف بررسی عملکرد این مدیریت و برنامه های سال آتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان ضمن تشکر از زحمات دکتر مهدی نیکودل در زمان تصدی و تقدیر از زحمات همکاران این واحد اظهار داشت : با توجه به اهمیت واحد برنامه ریزی سازمان این انتظار می رود تا زمان مشخص شدن مدیریت جدید همه همکاران طبق روال گذشته و با جدیت در حوزه های مختلف به امور محوله رسیدگی کنند.

وی افزود: هدف سازمان جلب رضایت مراجعین و خدمات گیرندگان است و در این راستا مدیریت برنامه ریزی از بازوهای توانمند و مهم سازمان به شمار می آید.دکتر سمیع تاکید کرد : با استراتژی مناسب می توان علاوه بر مدیریت مشکلات، قدم های موثر و مفیدی برای ارتقاء عملکرد سازمان برداشت.

مدیرعامل سازمان با اشاره به اهمیت اطلاعات و آمار گفت : امروزه هیچ فعالیتی بدون داشتن اطلاعات و آمار به درستی قابل پیش بینی و نتیجه گیری نیست و انتظار می رود در این واحد از این پس هم در راستای اجرای برنامه های راهبردی پیشرفت چشم گیر داشته باشیم .

وی به بازآرایی ساختار سازمان اشاره و اظهار کرد : در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته اما نیازمند پیگیری جدی و بیشتری هستیم.دکتر سمیع در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های همکاران حوزه IT  خاطر نشان کرد : در این قسمت نیاز به بسترهای قوی تری برای کنترل تمامی اقدامات در سطح سازمان اعم از مالی،کنترل پروژه ها و پرداخت ها داریم که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.

مدیرعامل سازمان اذعان داشت : واحد مطالعات استراتژیک از جمله واحد های مهم و کلیدی مدیریت برنامه ریزی هست که دورنمای هر سازمان را نمایان می کند.

دکتر سمیع در پایان خاطر نشان کرد : باید به این نکته توجه کنیم همه مسئولیت های ما گذرا است و باید تمام توان خود را تا زمان حضور برای پیشبرد اهداف سازمانی بگذاریم.گفتنی است در پایان جلسه  همکاران این واحد ضمن ارائه گزارش عملکرد ، نقطه نظرات خود را با مدیرعامل سازمان در میان گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بعد از موافقت با مرخصی بلند مدت دکتر مهدی نیکودل رییس سابق مدیریت برنامه ریزی سازمان ، دکتر حبیب اله سمیع تمشیت این واحد را تا مشخص شدن مدیریت جدید بعهده گرفت.


برنامه ریزی سازمان 7
برنامه ریزی سازمان 9
برنامه ریزی سازمان 8
برنامه ریزی سازمان 5
برنامه ریزی سازمان 4
برنامه ریزی سازمان 2
برنامه ریزی سازمان 1  

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۰۶
تعداد بازدید : ۳,۱۴۳
کد خبر : ۹۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید