نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۸

اخبار

کارکنان قرارداد مدت‎موقت و پیمانکاری در اولویت استفاده از ظرفیت‎های درمانی صنعت نفت قرار می‎گیرند

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نشست خبری امروز (2 خرداد ماه)با اصحاب رسانه ضمن تشریح دستاوردهای این سازمان در سال 95، برنامه ها و سیاست های سال جاری این سازمان را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،دکتر حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به تلاش این سازمان برای خدمت رسانی هرچه بهتر به کارکنان صنعت نفت، گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای بهبود و گسترش خدمات این سازمان در شهر تهران و با توجه به فرسودگی بنای بیمارستان نفت تهران، از سال ها قبل تلاش برای احداث یک بیمارستان جدید را آغاز کرده بود.

وی افزود: در گذشته زمینی در منطقه میرداماد خریداری شده بود که ما در سال های اخیر برای رفع مشکلات حقوقی این زمین تلاش کردیم؛ خوشبختانه در روزهای اخیر مطلع شدیم که مراحل قضایی طی و رای نهایی به نفع سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صادر شده است و در آینده نزدیک می توانیم سند ملک را دریافت کنیم و پس از دریافت سند ملک، ساخت بیمارستان جدید آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به ظرفیت های خالی ایجاد شده در امکانات این سازمان، گفت: تلاش ما این است که با ایجاد راهکارهای لازم نیروهای قرارداد مدت موقت و پیمانکاری را در اولویت استفاده از این ظرفیت ها قرار دهیم.

بیمارستان امیدیه آماده بهره برداری است


دکتر سمیع در ادامه با اشاره به فعالیت های سازمان بهداشت و درمان در سایر شهرها، بیان کرد: بیمارستان امیدیه هم اکنون آماده بهره برداری است و پس از تهیه تجهیزات لازم، در پایان ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به روند مطلوب اجرای عملیات ساختمانی در بیمارستان های گچساران و آبادان، اظهار کرد: بیمارستان گچساران در هفته دولت و بیمارستان آبادان تا پایان سال ۹۶ افتتاح خواهد شد.

دکتر سمیع با تاکید بر تجمع خانواده های کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت در غرب شهر تهران، گفت: پلی کلینیک آزادی برای انجام خدمات سرپایی تا پایان  این دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص خدمت رسانی به کارکنان قرارداد مدت موقت و پیمانکار تصریح کرد: این نیروها تابع قانون کار و بیمه تامین اجتماعی هستند اما سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تلاش کرده تا راه هایی برای خدمت به این نیروها در نظر بگیرد.

دکتر سمیع با اشاره به اینکه رایزنی هایی برای فراهم کردن بیمه تکمیلی هماهنگ نیروهای قراردادی و پیمانکاری انجام شده است، افزود: همزمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مذاکراتی نیز با این شرکت بیمه انجام داده است تا جهت استفاده این نیروها از خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت قراردادی منعقد شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به استقبال کارکنان از طرح درمان غیرمستقیم، بیان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت های خالی خصوصا در بخش سرپایی ایجاد شده است و ما کارکنان قرارداد مدت موقت و پیمانکاری را در اولویت استفاده از این ظرفیت ها قرار داده ایم.

ارائه خدمات «مراقبت در منزل» در بیمارستان نفت تهران

دکتر سمیع با بیان این که خدمات ارائه «مراقبت در منزل» در بیمارستان مرکزی تهران آغاز شده و در اهواز نیز در دستور کار است، ادامه داد: در این مرکز، یک سری از خدمات درمانی برای بیمارانی که نیاز به بستری ندارند اما باید تحت مراقبت باشند تا پایان زمان درمان، ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدام‌های لازم برای خرید آمبولانس‌های مجهز به تله مدیسین نیز در حال انجام است، گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در عسلویه در دستور کار داریم که این دستگاه می تواند تعداد بالاتری مصدوم را در زمان کوتاه تری منتقل کند و همچنین می تواند به عنوان یک مرکز درمانی سیار، خدمات معاینات دوره ای را نیز در مناطق عملیاتی انجام دهد.

نفیسه هوشیار
۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۲,۶۲۴
کد خبر : ۹۲۶

نظرات بینندگان

همکاران اصفهان
۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
0

با سلا م خدمت جناب آقای دکتر سمیع از جنابعالی خواهشمندیم توجه نیز به پرسنل اصفهان داشته باشید بعد 26 سال کار در این اداره وکار وتلاش کلیه پرسنل وتوهین های که از طرف بیمارن با ما میشود خواهشمندیم جهت گرمی به کار کلیه همکاران دستوری فرماید که پرسنل اصفهان
هم بتواند مانند دیگر مسلمانان از خدمات بهداری استفاده نمایند آرزوی سلامتی جنابعالی وخانوداه را از خداوند متعال خواستارم


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید