نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۲۱
 

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی فرآیندهای دارویی و مصرفی پزشکی در ستاد سازمان

این کارگاه آموزشی با هدف بررسی فرآیندهای دارویی ، تجهیزات مصرفی پزشکی در سطح سازمان و مشکلات امور دارویی 14 منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،این دومین کارگاه آموزشی فرآیندها برای داروسازان مناطق سازمان (بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور،غرب کشور،شمال شرق کشور، مرکزی و لرستان،اصفهان و تهران) بوده که بمدت 2 روز در ستاد سازمان  برگزار شد.
در ابتدا دکتر مجید رزاقی مدیر سلامت سازمان در خصوص اهمیت فرآیند های دارویی مطالبی را ارائه کرد سپس دکتر محمودی رییس امور دارویی سازمان در خصوص لزوم یکسان سازی فرآیندها در سراسر مناطق 14 گانه سازمان توضیحاتی ارائه داد.
امور دارویی سازمان با 120 مرکز دارو در مناطق 14 گانه ، دارو را بعنوان یک کالا استراتژیک مدیریت می نمایند که 10 درصد کل بودجه سازمان را شامل میشود که با توجه به اهمیت مالی آن یکپارچه سازی و فرآیند سازی در سراسر کشور (خرید،نگهداشت،توزیع و مراقبت های دارویی) از اهم سرفصل ها بشمار میرود.
گفتنی است در این کارگاه دو روزه دکتر مرعشی و دکتر جنابی و یزدخواستی در زمینه فرآیندهای دارویی،معرفی کمیته های مختلف امور دارویی و  آموزش سیستم جامع یکنواخت کالا و اشکالات مشاهده شده در بازرسی ها و آشنایی با نرم افزار کمیسیون پزشکی و سیستم اسناد پزشکی مطالبی را ارائه دادند.


خبر امور دارویی 3
خبر امور دارویی 2
خبر امور دارویی 1
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۳۳,۱۸۲
کد خبر : ۶,۷۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید