نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۴۹

اخبار

برگزاری آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن

جشن پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از مقام شامخ زن و مادر، با حضور دکتر حبیب اله سمیع مدیر عامل و جمعی از مدیران و روسا سازمان و کارکنان ستادی روز یکشنبه 27 بهمن ماه در محل ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این مجموعه ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و روز مادر و جشن فجر انقلاب؛ چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی را مرهون همت و مجاهدت شهدای انقلاب اسلامی ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و همه ملت انقلابی ایران عنوان کرد و گفت : امروز  شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین الگوی فرهنگی جوانان و جبهه مقاومت است و صداقت ، تقوا ، رشادت ، ایثار، اخلاق و شیوه زندگی آن شهید برای همه ما باید الگو و نمونه باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زنده بودن انقلاب در دل مردم افزود : چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با شور و شوق تمام گرامی داشته شد.

مدیرعامل سازمان با اشاره به فرازی از وصیت سردار دلها در حفظ انقلاب اسلامی ادامه داد : وظیفه ما امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم کشور دوچنان است و پیش از پیش باید در ایفای نقش خود در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش نمایم .

در ادامه دکتر حبیب اله سمیع وجود نازنین حضرت زهرا(س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان و خصوصاً شیعیان دانست و الگوگیری از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا( ص)  را برای تمام زنان و مردان مایه ی آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

وی به توانمندیهای زنان شاغل در سازمان اشاره کرد و گفت : 46 درصد جمعیت شاغل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را بانوان تشکیل می دهند و باید توجه به بیشتری  به  موقعیت شغلی آنان شود .

دکتر سمیع شایسته سالاری، ارتقاء شغلی، ایجاد انگیزه و  تلاش در جهت رفع مشکلات بانوان همکار را موجب رشد و بالندگی سازمان عنوان کرد و افزود : در بین روسا مناطق سازمان 2 منطقه  اصفهان و مسجد سلیمان توسط بانوان مدیریت میشود که واقعا نقش خود را با تمام توان انجام می دهند و امروز فرصت مناسبی برای تقدیر و تشکر از زحمات آنان است.

 در ادامه دکتر طاهره جعفری رییس سلامت خانواده و مشاور مدیرعامل سازمان در امور بانوان ضمن تقدیر از فعالیتهای بانوان شاغل  از آنان خواستند تا با راهنما قرار دادن زندگی حضرت  فاطمه زهرا (س) ، نقشی تأثیر گذار در عرصه فعالیت های اجتماعی داشته باشند.

وی اظهار داشت : حضرت زهرا (س) در دوران زندگی خود با شجاعات و رشادت مسئولیتی بزرگ در تحقق اهداف و برنامه های اسلام داشت و با رعایت اخلاق نیکو وپسندیده یار و یاور پیامبر و بعد از ایشان امیرمومنان حضرت علی (ع) بود.

مشاور مدیرعامل در امور زنان ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان در این حوزه گفت : خوشبختانه بستر سازی مناسب به منظور ارتقای جایگاه بانوان در زمینه های مختلف صورت گرفته و از این پس مهمترین مسائله قبول مسئولیت با توجه به توانمندی از سوی بانوان است.

گفتنی است در این مراسم از همکار بازنشسته ستاد تقدیر شد و گروه های مختلف  هنری برنامه های متعددی اجرا کردند.

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۲۵
تعداد بازدید : ۳۱,۳۶۷
کد خبر : ۶,۷۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید