نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۴

اخبار

همزمان با دهه فجر مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز بهره ‎برداری شد

مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز همزمان با دهه فجر و با حضور مدیران صنعت نفت به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، صبح امروز (٢١ بهمن) مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افتتاح شد. 
دکتر حبیب اله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به افتتاح این پلی کلینیک، گفت: با ساخت مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت اهواز، کلینیک های کوی نفت، قائم و شهرک نفت به این مجموعه منتقل و در آن ادغام خواهند شد. 
وی افزود: این مجتمع تخصصی امکان ارائه سرویس به ساکنان بومی منطقه را نیز دارا است. 
دکتر سمیع با تشریح مشخصات این کلینیک بیان کرد: مجتمع سلامت خانواده در زمینی به مساحت ٤٠٠٠ متر مربع و با ٣٥٠٠ متر زیربنا در ٣ طبقه بنا شده و دارای کلینیک های تخصصی اطفال، اورولوژی، داخلی زنان، جراحی، قلب، دندانپزشکی و ... است.
به گفته وی این کلینیک با هزینه ١٢ میلیارد تومان ساخته شده است. 
سمیع تصریح کرد: ١١ کلینیک تخصصی در اهواز وجود داشت که این کلینیک ها طبق تصمیم هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران، برای ارتقا خدمات کلینیک های اهواز در ٥ پلی کلینیک تخصصی ادغام خواهند شد. کلینیک شهدای کارون با ادغام کلینیک های کارون صنعتی و کارون مسکونی در سال ٩٥ به بهره برداری رسید . کلینیک کوی جواهری نیز که ٨٠ درصد پیشرفت ساخت دارد، کلینیک های کوی ملت و زیتون کارمندی را ادغام خواهد کرد. 
وی در پایان تاکید کرد: ٢ کلینیک دیگر نیز طبق برنامه ریزی ها، در آینده جهت ساخت تحویل داده می شود.
 
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۲۴۸
کد خبر : ۶,۶۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید