نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۶

اخبار

اولین نشست مسئولین ایثارگران مناطق سازمان با حضور مدیر عامل در تهران برگزار شد

​جلسه مسئولین ایثارگران مناطق مختلف سازمان با حضور مدیرعامل،مدیرمنابع انسانی،رئیس امور ایثارگران سازمان،رییس امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران و مسئولان امور ایثارگران مناطق مختلف سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در ابتدا جلسه دکتر امینی  رییس امور ایثارگران سازمان ضمن عرض خیر مقدم  گفت: خانواده شهداء ، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و دلجویی و دیدار با آنان ادای دین به ارزشهای انقلاب است.

رییس امور ایثارگران سازمان از زحمات همکاران در امور ایثارگران قدردانی تصریح کرد: از گذشته تا کنون مشکلاتی اعم از کمبود نیرو  و  کمبود بودجه در این حوزه وجود داشته اما خوشبختانه تا کنون خدمات ارزشمندی هم اجرایی شده است که امیدواریم  بتوانیم با همت و تلاش در کنار یکدیگر جایگاه و شان این حوزه را افزایش دهیم .

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خادم ایثارگران است

در ادامه این نشست دکتر حبیب اله سمیع مدیر عامل سازمان ضمن تشکر از زحمات دکتر معیاری،رییس پیشین امور ایثارگران سازمان در این حوزه گفت: معنی لغوی ایثارگری نشان از خودگذشتگی بوده که دارای مفهوم ارزشمندی است و مطمئنا خدماتی که از سوی مسئولین برای آنها انجام می شود نمیتواند گوشه ای از فداکاری آنها را جبران کند.

دکتز سمیع در ادامه نسبت به فراهم شدن زمینه های بیشتر برای خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران، اظهار امیدواری کرد و از همراهی مسئولین حوزه ایثارگران در مناطق مختلف سازمان برای انجام وظایف محوله قدردانی بعمل آورد .

وی با تاکید بر وظیفه خطیر سازمان در قبال ایثارگران صنعت نفت بیان داشت : با توجه به رسالت سازمان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت تحت پوشش، مسئولین امور ایثارگران سازمان علاوه بر رسیدگی به مشکلات و مسائل ایثارگران سازمان باید پیگیر مسائل ایثارگران صنعت نفت و متولی ارائه خدمات مناسب به این عزیزان باشند.

مدیرعامل سازمان با اشاره به دغدغه های این عزیزان  در جهت دریافت خدمات بهداشتی و درمانی ابراز داشت:طبق قراردادی که با بزرگترین شرکت تولید کننده پروتز مصنوعی اندام در کشور انجام شد از این پس جانبازان عزیزی که دچار قطع عضو هستند می توانند با مراجعه به این شرکت نسبت به تامین عضو مربوطه اقدام نمایند .

وی در ادامه با اشاره به سایر اقداماتی که از سوی امور ایثارگران سازمان در جهت تکریم ایثارگران صورت گرفته گفت : امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته سفرهای زیارتی و سیاحتی برای ارتقاء رضایتمندی این عزیزان فراهم آوریم.

مهدی فریبرز قنادان مدیرمنابع انسانی سازمان مهمان دیگر این نشست  نیز با اشاره به جایگاه ایثارگران گفت: امیدواریم با تلاش های بیشتر، خدمات ارائه شده به ایثارگران و خانواده شهدا بیش از پیش افزایش یابد و امکانات گسترده تری برای آنها مهیا شود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر سازمان اقدامات مناسبی  انجام داده است که امیدواریم  این تغییر و تحول در نهایت رضایتمندی مطلوبی ایجاد کند.

 مدیر منابع انسانی سازمان با تاکید ارتقا خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران اذعان داشت : بهترین نوع انجام وظیفه ، خدمت به خانواده های این عزیزان است .


ایثارگران 7
ایثارگران 6
ایثارگران 5
ایثارگران 4
ایثارگران 3
ایثارگران 2
ایثارگران 1

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۵۵۵
کد خبر : ۶۱۶

نظرات بینندگان

دکتر صدرالله چمن .جانباز 70 درصد
۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0

با سلام و تشکر از زحمات و نگاه و دیدگاه مثبت و مدبرانه مدیر عامل محترم سازمان جناب آقای دکتر سمیع و مسولین محترم از تکریم همکاران جامعه ایثارگر در بهداشت و درمان انتظار از مدیریت محترم است که اولا بازده چنین جلساتی را همکاران ایثارگر در مناطق های این سازمان
نظاره گر باشند . دوما از مدیر عامل محترم انتظار است که با توجه به کم رنگ شدن تکریم ایثارگران در بعضی از مناطق و حتی متاسفانه تقابل و برخوردهای نامتعارف بعضی از مدیران مناطق. خود آن بزرگوار شخصا مداخله مستقیم نمایند با تشکر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید