نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۲۶

اخبار

دکتر صالحی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان و جمعی از مدیران صنعت نفت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زائرسرای صنعت نفت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر حبیب اله سمیع در مراسم تودیع و معارفه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق افزود: با توجه به همجواری با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام در تمام طول سال زایرانی از اقصی نقاط کشور به دلیل ارادت به امام رضاعلیه السلام به قصد درمان به مشهد می آیند و بخشی از افتخارات رئیس منطقه شمال شرق خادمی زایران این امام بزرگوار است. 
وی اظهارداشت: تعهد اولیه ما ارایه خدمت به مناطق عملیاتی است. پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس که از مناطق مهم و تاثیر گذار گاز کشور است و گاز 6 استان را تامین می کند به اهمیت منطقه شمال شرق می افزاید.
دکتر سمیع با تاکید بر اینکه سازمان توجه ویژه ای به سرخس دارد، خاطرنشان کرد: یکی از ضروری ترین نیازها ارایه خدمات بهداشتی و درمانی است و ما با تمام توان تلاش می کنیم با همکاری شرکتهای منطقه خدمات مطلوبی به خانواده صنعت نفت در این منطقه حساس و عملیاتی ارایه دهیم و با طبع مردم بومی منطقه هم بی نصیب نخواهند بود.
وی اظهار داشت: یکی از نکاتی که سازمان توجه ویژه ای به آن دارد خدمات سلامت محور است و شمال شرق یکی از مناطق نمونه سازمان در این حوزه است و توفیق زیادی در این بخش داشته و توانسته در کنترل بیماری های غیر واگیر قدم های مثبتی بردارد. 
این مقام مسوول تاکید کرد: برخی از بیماری ها نیاز به خود مراقبتی دارد و ما می توانیم الگو ارایه دهیم تا به بهبود شاخص های سلامت کمک کند و این شاغلان و خانواده صنعت نفت هستند که باید در این زمینه پیش قدم بشوند.
دکتر سمیع افزود: 2 سال است که پیشگیری از آسیب های دهان و دندان را در دستور کار داریم و منطقه نمونه سازمان در سطح کشور، شمال شرق بود که نتیجه تلاش های ویژه و ارزشمند دکتر مالکی و همکاران شان است.
وی دکتر مالکی را جزو روسای نمونه سازمان برشمرد و گفت: همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق مکرر، با اصرار و جدیت تمام از من خواسته بودند که جابه جایی دکتر مالکی صورت نگیرد و این نشان می دهد که دکتر مالکی در دل همکاران خود جای دارد و این به معنی مدیریت با همدلی و همراهی است.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: اما با توجه به اینکه منطقه بوشهر پایتخت انرژی کشور است و بخش قابل توجهی از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این منطقه مستقر است به گزینه ای بهتر از دکتر مالکی نرسیدم و ناچار به جابجایی شدم.
وی دکتر صالحی را انسانی متواضع و خوش برخورد توصیف کرد و گفت: آرزوی توفیق برای دکتر صالحی داریم و امیدواریم بتوانند خدمات شمال شرق را تداوم بخشند. 
مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس نیز در این مراسم اظهار داشت: این مجلس برای تکریم و بزرگداشت مدیری مسوولیت پذیر است که در مدت خدمت در منطقه شمال شرق برای ارایه خدمات بالاتر با استفاده بهینه از امکانات تلاش کرد.
مهندس منبتی با تاکید بر اینکه برای خدمت گذاری در صنعت نفت، جنوب یک تافته جدا بافته است، افزود: برای ما جای بسی افتخار است که یک مدیر کارآمد خراسانی در این منطقه استراتژیک خدمت کند و بتواند در سطح صنعت نفت تاثیرگذار باشد.
وی با تشکر از پشتیبانی های دکتر سمیع در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی منطقه شمال شرق خاطر نشان کرد: انتظار ما این است که فضاهای راهبری و استراتژیک در کلاس صنعت نفت توسعه پیدا کند. در حال حاضر وضعیت درمانگاه شبانه روزی در شان خانواده صنعت نفت نیست ما باید یک تفکر استراتژیک در راهبردهای موفق داشته باشیم.
مهندس منبتی با توجه به نگاه تعالی محور سازمان بهداشت و درمان و حرکت رو به پیشرفت گفت: در مباحث درمانی شاخص های قابل قبولی داریم، اما جای کار بسیار زیاد است. 
وی اظهار داشت: از مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تشکر می کنیم که به مدیران جوان اهمیت می دهند و آنان را در راس امور می گذارند.
دکتر وحید مالکی نیز در این مراسم به بیان گزیده ای از عملکرد خود در مدت مسوولیت در منطقه شمال شرق پرداخت و گفت: تمام موفقیت ها در این مدت حاصل از کار تیمی بوده و یک مدیر وقتی به هدف می رسد که تیم خوب داشته باشد.

 دکتر پرهام صالحی سرپرست جدید بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق نیز با اشاره به برنامه های پیش رو اظهار داشت: برنامه سازمان، تامین سلامت است. بخشی از سلامت در دست سازمان های درمانگر و بخش دیگر نیازمند توجه خانواده صنعت نفت به برنامه های پیشگیری است. و ما با جدیت برنامه های پیشگیری مد نظر سازمان را با همراهی همکاران دنبال کنیم.

مشهد
مشهد
مشهد

۱۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۲۴
تعداد بازدید : ۴۰,۱۶۰
کد خبر : ۵,۸۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید