نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۱
 

اخبار

متقیان : تیم اورژانس به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی است

کارشناس اورژانس پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر اصفهان : از اول امسال تاکنون حدود 870 مورد پانسمان سوختگی و زخم دیابتیک و همچنین 27مورد اعزام همراه با اسکورت طبی در این مرکز انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، مرجان  متقیان کارشناس پرستاری و شاغل در اورژانس پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر با تاکید به بهره مندی علم و مهارت در جهت خدمت به مراجعین گفت : ما به صورت شبانه روز در حال خدمت به خانواده های زحمت کش نفت به ویژه بازنشستگان هستیم.
وی با اشاره به مکان جدید پلی کلینیک افرود : خدمات اورژانس در این مرکز به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است
کارشناس پرستاری و شاغل اورژانس پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر ادامه داد : بیماران بدحال و آسیب دیده از جمله بیماران قلبی،مسمومیت ها، تروما ها ،سوختگی ها ، فشارخون بالا و اورژانس های دیابت ، مراجعین ما را تشکیل میدهند.
وی با اعلام اینکه اقدامات درمانی لازم برای اینگونه بیماران بر اساس روشهای نوین انجام می گیرد، اضافه کرد:ضمن راهنمایی های لازم به بیماران ، در صورت نیاز آنان به مراکز درمانی سطوح بالاتر، ارجاع همراه یا بدون اسکوت طبی انجام می گیرد.
متقیان آموزش به بیماران و خانواده آنها را از جمله فعالیت های موثر در بهبود بیماران عنوان کرد و گفت: پرستاران اورژانس خود را ملزم به این کار می دانند و به این منظور و برای به روز بودن ، مرتب در کلاسهای آموزشی در نظر گرفته شده از سوی ستاد شرکت می کنند.
کارشناس اورژانس پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر اصفهان اظهار داشت :  از اول امسال تاکنون حدود  870 مورد پانسمان سوختگی و زخم دیابتیک و همچنین 27مورد اعزام همراه با اسکورت طبی در این مرکز انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد : بیشترین فعالیت کارشناسان اورژانس شامل تریاژ و دسته بندی بیماران اورژانس، احیاء قلبی عروقی پایه و پیشرفته، ارزیابی بیماران ترومایی، محاسبات دارویی، پانسمان های نوین(پیشرفته)زخم های سوختگی و دیابتی و مراقبت های حین اعزام بیماران اورژانس است.

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۲,۲۹۸
کد خبر : ۵,۷۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید