نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۴
 

اخبار

همایش 2روزه روسای حراست مناطق 14گانه سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت درآبادان

همایش دو روزه روسای مناطق 14گانه بهداشت ودرمان صنعت نفت با حضور رییس حراست سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت در منطقه آبادان آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- در اولین روز که با تلاوتی چند از کلام ا... مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی شروع شد، علیرضا دورقی رییس حراست منطقه ضمن خوشامدگویی به میهمانان اظهار امیدواری کرد که این اجلاس با نتیجه موثر و خاطره ای خوش خاتمه یابد.

دکتر محمدرضا بستانی به نیابت از سوی  رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، ضمن خوشامدگویی به مدعوین  گفت : خاک این منطقه مقدس است چرا که خون جوانان رشید کشورمان در طول  8سال دفاع مقدس در جای جای آن برزمین ریخته شده است. وی همچنین به جایگاه مهم واستراتژیک منطقه آبادان، پالایشگاه آبادان و بدنبال آن نقش کلیدی بهداشت ودرمان منطقه آبادان بعلت همجواری با آن،در گذشته، حال و آینده، اظهار امیدواری کرد که مقام محترم وزارت و روسای سازمان به این نقش مهم ارج گذارده و به ماندگاری، پویایی و رشد هر چه بیشتر آن همت گمارند. تکمیل و تجهیز هر چه سریع تر بیمارستان جدید نفت در آبادان را بواسطه وجود طرح های بزرگی مانند فاز2 خواستار شد.

رییس حراست سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت با ابراز خشنودی از حضور در منطقه، به نقش کلیدی بهداشت ودرمان منطقه آبادان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که بیمارستان جدید نفت آبادان هر چه سریع تر راه اندازی گردد.  در این همایش 2 روزه جلسات آموزشی اختصاصی جهت روسا و کارکنان ارشد حراست و در روز دوم کلاس آموزشی عمومی ویژه کارکنان و مدیران برگزار خواهد شد.

همایش8

همایش1

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۷
تعداد بازدید : ۱,۰۹۳
کد خبر : ۵,۶۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید