نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۴

اخبار

جلسه مشترک مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و هیئت رییسه کانون بازنشستگی برگزار شد

​رییس بهداشت و درمان گفت در حد توان و جایی که امکانات به ما اجازه بدهد در خدمت بازنشستگان عزیزهستیم.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- جلسه مشترک مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و هیئت رییسه کانون بازنشستگی برای بررسی مشکلات و تبادل نظر و یافتن راههای گسترش ارتباطات و بهبود ارائه خدمات و تکریم هر چه بیشتر همکاران شریف بازنشسته در این مرکز تشکیل شد.

   دکتر نصراله حسونی بحرینی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان حاضر در جلسه گفت:ما وظیفه خود می دانیم که بازنشستگان را تکریم کنیم و درحد توان و تا جاییکه امکانات بما اجازه بدهد در خدمت آنان باشیم. کسانی که عمر و گاها سلامتی خود را صرف پیشرفت صنعت نفت در کشور کرده اند. وظیفه ذاتی جایگاه ما اینست که در مقابل بیماران با عزت و با تکریم برخورد کنیم. در شرایط کنونی، تحریم ها برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است و موجب محدودیت های خدمتی برای ما شده و برای ما شرایط دشواری ایجاد کرده است. با همه اینها ما تلاش داریم که بهترین خدمات را ارائه کنیم.

 

  مهندس محمد فروزنده رییس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت آبادان باتشکر از هماهنگی انجام شده در برگزاری جلسه گفت: با توجه به برون سپاری ها توقع ما از همان موقعیت ها و امکانات موجود است. ما توقع داریم که از امکانات موجود به نحو مناسب استفاده شود، مثلا نوبتدهی در حد توان در کلینیک ها داده شود. کانون بازنشستگان یک NGO است، ما تقاضاهای اعضا را دریافت می کنیم و سعی می کنیم رسیدگی کرده و مسایل را حل کنیم و بدین ترتیب مانع ایجاد درگیری و تشنج می شویم که با این اقدام، در اصل باعث ایجاد آرامش می شویم.

 

  سیدغلامعلی میرافضل نایب رییس کانون ضمن تشکر اشاره کرد و گفت: ما شنونده مشکلات اعضا و درددل های آنان هستیم.یک کمیته بهداشت ودرمان تشکیل دادیم که با توجه به شناختی که از مسایل دارند می توانند به امور درمانی آنان رسیدگی کنند. اعضای ما تقاضای فعال شدن مجدد دندانپزشکی درمانگاه قدس، آمبولانس و آزمایشگاه در آن درمانگاه هستند. روابط و مهارتهای ارتباطی کارکنان شما، نیاز به تجدید نظر دارد. نتیجه پاسخ مناسب به مراجعین ندادن، مثل آتش زیر خاکستر است.

  زهرا مهری عضو کمیته بهداشت ودرمان کانون با اشاره به پاره ای مشکلات بیان شده از سوی بازنشستگان گفت: چرا نباید دلسوزانه در مقابل یکدیگر احساس مسئولیت کنیم. اگر داروخانه تخصصی و مرکزی یکی باشد، مشکلی برای ارائه داروهای تخصصی در عصر و شب وجود نخواهد داشت. ما همه از یکدیگر انتظاراتی داریم.

  عادل ادریس زاده عضو کمیته درمان کانون در حل بسیاری از مشکلات می تواند به بهداری کمک کند، مهارتهای ارتباطی کارکنان خط مقدم بویژه کارکنان جدید، نیاز به آموزش در برخورد با مراجعین دارند، همیشه حق با مشتری است.

  علیرضا دورقی رییس خدمات پشتیبانی سعی ما بر اینست که لباس بیماری که برای بیمارانمان استفاده می کنیم در شان آنان باشد، آموزش نیز یکی از اولویت های ما در کار است و در تقویم آموزشی ما گنجانده شده است.

  در ادامه جلسه دکتر محمدرضا بستانی معاون درمان ودارو گفت: دندانپزشکی درمانگاه قدس با مشکلات زیادی راه اندازی شده و ما در صدد ادامه فعالیت آن واحد مهم در درمانگاه قدس هستیم.وی در ادامه اظهار داشت: برنامه ریزی برای ادامه و استمرار جلسات می تواند 3جانبه باشد(کانون، صندوق و بهداشت ودرمان). 2 راهکار پیشنهاد می کنم یکی ادامه جلسات بطور مستمر و دوم برنامه ریزی عملیاتی داشته باشیم که اعضای حاضر در این جلسه می تواند بعنوان هیئت امنا هسته اولیه را تشکیل دهد.دبیری آن گروه با کانون باشد و بطور مستمر با پالایشگاه، دانشگاه صنعت نفت و سایر شرکت ها تشکیل جلسه داده و مشکلات و نیازها را رفع کنیم.

در پایان دکتر نصراله حسونی بحرینی با اشاره به پیگیری ها برای جذب پزشک متخصص جراح اعصاب، به رفع 70درصدی مشکل تهویه و خنک کننده های دندانپزشکی درمانگاه قدس اشاره کرد و گفت: با دست بدست هم دادن می توانیم تمام مشکلات را رفع کنیم. تمام هدف ما، خدمت به جمعیت خدمات گیرنده است.ایده آل فکر کنیم و منطقی رفتار کنیم.


کانون4
کانون3
کانون1

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۱۵۰
کد خبر : ۵,۶۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید