نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۹

اخبار

نشست خبرنگاران رسانه های محلی شهرستان جم با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

به مناسبت 17 مرداد ،روز خبرنگار ،جلسه مشترکی با حضور 17 نفراز خبرنگاران ,نماینده خبرگزاری ها و عکاسان رسانه های محلی شهرستان جم با حضور دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم ,مجید نیکخواه رئیس خدمات پشتیبانی,خانم حامدیان رئیس فرهنگ وارشاد شهرستان جم و رئیس روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر در سالن کنفرانس شهید تندگویان جم برگزار شد . خبرنگاران ضمن تقدیر از برگزاری این نشست به بیان دیدگاهها , نقطه نظرات و سوال های مد نظر خود پرداختند و پاسخهای لازم از طرف رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر و رئیس بیمارستان توحید جم داده شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر , دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، ضمن تبریک روز خبرنگار و خیر مقدم به اصحاب رسانه،خبرنگاران را امین مردم ذکر کرد و یادآور شد: خبرنگاران امین مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند. رسانه ها همواره در عرصه خدمت رسانی در حوزه سلامت به مردم, ما را با اطلاع رسانی شفاف یاری نموده اند که قابل تقدیر است. رسالتی که خبرنگار دارد علاوه بر اطلاع رسانی و خبر,انتقال صحیح و صداقت در بیان یک خبر بسیار ارزشمند است.

 

نشست خبری 98 6

وی تصریح کرد:خبرنگاری یکی از حساس ترین مشاغلی است که به عنوان مشاغل سخت از آن یاد می شود.خبرنگار باید حقایق را صادقانه انتقال دهد و چنین خبرنگاری در هر جا باشد موفق است.بنابراین زمانی اطلاع رسانی مناسبت تر است که شفاف سازی بهتر باشد و مسائل و مشکلات مردم صادقانه و شفاف منتقل شود.

دکتر مالکی بیان داشت : هدف اصلی ما  افزایش سطح رضایتمندی مردم می باشد و اگر امروز گرد هم امده ایم با این هدف است و امیدواریم که نتایج این جلسه به افزایش رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی همراه باشد .

نشست خبری 98 8

 دکتر مالکی در زمینه برگزاری آزمون جذب نیروی پیمانکاری پرستاری و مامایی در بیمارستان توحید جم گفت : اعتماد کامل و متقابل بین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در خصوص برگزاری آزمون وجود دارد و این آزمون براساس قانون و در راستای اجرای قانون و با حضور نماینده استخدامی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از مرحله برگزاری آزمون تا مصاحبه انجام شده است و فرایند جذب نیرو در وزارت نفت یک فرایند نوشته شده وابلاغ شده می باشد که ما ملزم به اجرای بند بند این فرایند می باشیم.

وی در مورد کمیته مرگ و میر در بیمارستان گفت :در بیمارستان کمیته مرگ و میر وجود دارد که این کمیته برای بررسی علل و روند مرگ و میر,جلوگیری از موارد مرگ و میر , تجزیه و تحلیل و بررسی این گونه موارد می باشد و اصلاح فرایندهایی که منجر به مرگ و میر می شود از مهم ترین اهداف تشکیل این کمیته است. در درمان بیماران هیچ کوتاهی از سوی بیمارستان صورت نمی گیرد ,  تمام موارد و مستندات پرونده های بیماران موجود می باشد و سیستم های نظارتی و ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی تمرکز زیادی بر کمیته های بیمارستانی دارند. همکاران ما در حوزه درمان حساسیت بیشتری دارند تا از عوارض بیماریها کاسته شود و افراد دچار آسیب جدی نشوند.

وی تصریح کرد: فعالیت تمام کمیته های بیمارستانی ضرورویست چرا که کمیته ها به منزله بازوی مدیریت بیمارستان و مکمل آن خواهند بود.

وی گفت : قطعا در بحث درمان نقاط ضعف متعددی وجود دارد و خبرنگاران , مطالب را برای دریافت نظرات کارشناسی وتخصصی به ما ارجاع بدهند تا اینگونه موارد به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

دکتر مالکی با تاکید براینکه بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین نفت می باشد گفت:در راستای توسعه صنعت عظیم گاز در منطقه پارس جنوبی,بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به عنوان بیمارستان معین شرکت ملی نفت می باشد که در بخش های ام آر ای ,سی تی اسکن و...  به یک بیمارستان تخصصی برای ارائه خدمات درمانی تبدیل شده است . با ابلاغ سطح بندی خدمات توسط وزارت بهداشت , تجهیزات پزشکی  بر اساس استانداردها و بودجه کشور خریداری و در بیمارستان های کشور راه اندازی می شود و بیمارستان توحید جم به عنوان مرکز ارجاع دهنده بیماران به بیمارستان تخصصی کنگان می باشد .

وی با تاکید به افزایش تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان جم گفت:مسئولین امر می طلبد چاره ای بیندیشند تا پلی کلینیک تامین اجتماعی در شهرستان جم را تکمیل نمایند تا بار مراجعین در بخشهای سرپایی بیمارستان توحید کاهش یاید تا بیشتر فعالیت های بیمارستان توحید جم به خدمات دهی در بخشهای اورژانس,بستری ,اتاق عمل و ... معطوف گردد.

وی در ادامه سخنان خود به پیشگام بودن بیمارستان توحید جم در اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداخت و گفت: این طرح با تلاش مجموعه مسئولین وزارت بهداشت ,شرکت نفت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خوشبختانه در راه خدمت به مردم به بهترین وجه ممکن در بیمارستان توحید جم در حال انجام است که ان شاالله بتوانیم با تعامل و همکاری دوجانبه دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان توحید جم در راه خدمت به مردم گام های موثری برداریم.

در ادامه دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم از ارتقای تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان توحید جم خبر داد و افزود : تمام دستگاههای آزمایشگاهی بیمارستان به آخرین تکنولوژی موجود کشور مجهز شده تا جواب دهی دقیق و سریع تر انجام شود.

دکتر باقری با اشاره به اینکه با کمبود نیروی متخصص در بیمارستان توحید جم روبه رو هستیم افزود:در سالهای گذشته نیز کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم به سبب کمبود نیروی انسانی دو سال دیرتر با کمک شرکت پالایش گاز فجر جم راه اندازی شد.

 

نشست خبری 98 11

نشست خبری 98 3

نشست خبری 98 15
نشست خبری 98 14
نشست خبری 98 13

نشست خبری 98 7

نشست خبری 98 18
نشست خبری 98 16

نشست خبری 98 5
نشست خبری 98 4
نشست خبری 98 2
نشست خبری 98 1

نشست خبری 98 10

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۱۴۹
کد خبر : ۵,۶۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید