نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۸

اخبار

بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران رتبه نخست هموویژلانس را کسب کرد

رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از کسب رتبه نخست واحد هموویژلانس (مراقبت از خون) این بیمارستان در کلیه محورهای مربوط به مراقبت از خون خبر داد .
دکتر محمد بخشایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت : در ارزیابی و بازرسی انجام شده از بانک خون بیمارستانهای استان که به تازگی انجام شد بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران در سطح استان رتبه برتر را از آن خود کرد .
وی ادامه داد : 7بیمارستان از سوی اداره کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت داده شد که واحد هموویژلانس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران با کسب281 امتیاز رتبه نخست را به دست آورد .
دکتر بخشایی شاخص های ارزیابی و اعتبارسنجی را شامل روش های انجام آزمایشات ، ارزیابی کارکنان و تجهیزات ، ثبت و بایگانی مستندات ، تشکیل کمیته های انتقال خون ، گزارش و اقدامات عوارض مرتبط با انتقال خون و ارزیابی وظایف بانک خون عنوان کرد .
واحد هموویژلانس (مراقبت از خون) بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران به مدت دو سال متوالی رتبه نخست را به دست آورده است .
در حال حاضر 13هزار و 69نفر از خدمات بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران استفاده می کنند ، که هشت هزار و 570 نفر آن کارکنان شاغل و افراد تحت پوشش آنها و 4 هزار و 499 نفر کارکنان و خانواده ها ی بازنشسته صنعت نفت گچساران می باشد .
 
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴
تعداد بازدید : ۷۸۱
کد خبر : ۵,۶۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید