نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۱

اخبار

نشست صمیمی اعضای نظام پرستاری امیدیه با مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری

این نشست در پی انتخاب اعضای جدید نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر و با هدف تعامل و همکاری برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به دنبال برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر و مشخص شدن اعضا ، رئیس و نایب رئیس این تشکیلات به صورت جداگانه با رئیس بهداشت و درمان و رئیس خدمات پشتیبانی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه دکتر ناصر مظفری ضمن ابراز خوشحالی و تبریک به همکاران پرستار در خصوص انتخاب شایسته آنان به عنوان رئیس و نایب رئیس نظام پرستاری شهرستان امیدیه و رامشیر بر امر خطیری که در جهت پیشبرد اهداف پرستاران و برگزاری آموزش های مدون در جهت ارتقای سطح علمی آنان و احقاق حقوق این قشر تاکید کردند.

رئیس بهداشت و درمان وجود صنوف وابسته به شغل را اهرم قوی برای پیشبرد اهداف آن شغل توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد تا اعضای جدید بتوانند به جامعه پرستاری خدمت نمایند.

وی بر ارتباط تنگاتنگ با نظام پرستاری کشور تاکید و استفاده از نشریات این مجموعه را مفید و لازم ذکر نمود.

سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک عید غدیر ، حمایت از پرستاران را یکی از اولویتهای کاری خود دانست و جهت همکاری بیشتر و امکان دسترسی بهتر نیروهای پرستاری قول داد مکانی به عنوان دفتر نظام پرستاری در بیمارستان جدید تخصیص خواهد داد.
در ادامه عادل علی نشان و مریم شجاع ضمن تشکر از حسن توجه مسئولین ،آمادگی خود را در جهت همکاری متقابل در مناسبتهای مختلف ، برگزاری کارگاههای آموزشی در جهت افزایش سطح علمی پرستاران ،اعزام نفرات جهت اردوهای جهادی و پیگیری خدمات حقوقی و رفاهی پرستاران اعلام کردند.
 

ث

سشی

 

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۵۵
کد خبر : ۵,۶۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید