نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۰

اخبار

بهداشت درمان صنعت نفت اراک در یکقدمی تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی

نشستی با هدف اولویت بندی و جمع بندی در رسیدن به تفاهم نامه ای جامع بین مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و همچنین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان:این نشست که با هدف اولویت بندی و جمع بندی در رسیدن به تفاهم نامه ای جامع، باحضور خانم دکتر صالح فرد مدیر درمان و امور بیماریها دانشگاه علوم پزشکی اراک،دکتر عبدال،خانم بنی کعب مدیر عامل بنیاد فرزانگان، دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و برخی مسئولین بهداشت و درمان در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر معصومی به بیان مواردی در خصوص سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین چگونگی ارائه خدمات درمانی شامل اقدامات پیشگیرانه، پیشگیری از بیماری شغلی، معاینات دوره ای پرسنل و پایش پرسنل و خانواده ها پرداختند.

در ادامه ایشان ضمن مشخص کردن اولویت های سازمان به مباحثی همچون استفاده از امکانات درمانی و آموزشی دانشگاه، استفاده از اورژانس و آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی در مواقع ضروری و همچنین همکاری دانشگاه در خصوص در اختیار قرار دادن پزشکان متخصص در حوزه دندانپزشکی، رادیولوژِی و همچنین راه اندازی آندوسکوپی و کولونوسکوپی پلی کلینیک تخصصی اراک را از موارد مهم تفاهم نامه دانستند.

خانم دکتر صالح فرد نیز با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد در خصوص تامین نیروی متخصص به بهداشت و درمان نفت و استفاده همکاران پرستار از خدمات آموزشی همکاری کنند هدف اصلی تفاهم نامه  راجلب رضایت مردم و همچنین مراجعین صنعت نفت برشمردند.
تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی اراک 5
تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی اراک 4
تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی اراک 3
تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی اراک 2
تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی اراک 1

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۵۶۷
کد خبر : ۵,۵۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید