نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۹

اخبار

صدای آگاهی آفرین جامعه در آغاجاری

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از اصحاب رسانه در شهرستان امیدیه تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان آغاجاری به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار از اصحاب رسانه شهرستان امیدیه تجلیل به عمل آمد.
در این برنامه که در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی جامعه خبری تقدیر کرد و گفت : اصحاب رسانه واسطه مردم با مدیران و مسئولان هستند و هر چه این واسطه قوی‌تر عمل کند مشکلات مردم نیز کمتر خواهد شد.
رئیس بهداشت و درمان گزارشی از فعالیت های انجام شده در این منطقه ارائه داد و ضمن برشمردن تعدادی از فعالیتهای درمانی اظهار داشت: برای اولین بار درسطح منطقه عمل لاپاروسکوپی را راه اندازی کردیم .همچنین به کارگیری دستگاه سنجش تراکم استخوان ، دستگاه فسفرپلیت در دندانپزشکی و دستگاههای ماموگرافی و رادیولوژی دیجیتال از دیگر تجهیزات و امکانات پزشکی بود که برای اولین بار در منطقه راه اندازی کردیم .
وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا فعالیت های انجام شده را به نحو مطلوب پوشش دهند تا مردم در جریان خدمات  جدید قرار گیرند و به زندگی در منطقه امیدوار شوند.
سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک عید قربان و روز خبرنگار به اهمیت کار خبری اشاره کرد و گفت : خبرنگاری شغلی حساس ، پراسترس و در عین حال لذت بخش است.
عبدالرضا شریفات رسالت خبرنگاران را سنگین توصیف کرد و اظهار داشت : اگر صداقت و شفافیت سرلوحه کار خبرنگار باشد اعتماد مردم به آن رساله افزایش می یابد و روز به روز تعداد خوانندگان بیشتر می شود.

در ادامه هر یک از خبرنگاران به صورت جداگانه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. 

خبرنگاران خوزپرس، خورنا، امید نیوز، صدای مردم و رئیس روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه در این جلسه حضور داشتند. 

 

14
4458
45
147
156
13
12
11

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۱
کد خبر : ۵,۵۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید