نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲
 

اخبار

گرامیداشت روز خبرنگار در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار روز یک شنبه با حضور دکتر محمدمحمدی رئیس ، معاونین ستادی و جمعی از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در محل روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران (اتاق خبر) برگزار شد .
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ در این آیین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از عملکرد مثبت خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در اطلاع رسانی به هنگام تقدیر کرد .

2

دکترمحمدی در ادامه با تجلیل از زحمات خبرنگاران از آنها به عنوان زحمتکشان جامعه و مورد اعتماد مردم یاد کرد و  اظهار داشت : نامگذاری 17مرداد به عنوان روز خبرنگار بیانگر خدمات و تاثیری است که آنها در جامعه دارند . 
وی اطلاع رسانی و خبررسانی را شریان اصلی هر جامعه ای دانست و اظهار داشت : بی تردید اطلاع رسانی صحیح و سالم،  نقش مهمی در روند توسعه کشور ایفا خواهد نمود . 
دکترمحمدی تاکید کرد : حساسیت و اهمیت کار خبر ، رسالت سنگینی را بر دوش قشر زحمتکش خبرنگار نهاده است . 
در تقویم رسمی کشور ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است . 

1

1

1

1

1

1

 
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵
تعداد بازدید : ۷۶۲
کد خبر : ۵,۵۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید