نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۴

اخبار

در نشست کمیته بحران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان مطرح شد:

اصلاح برخی زیر ساخت ها در زمان وقوع بحران ضروریست

مسئولان ارشد و کارشناسان HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با اشاره به وقوع برخی مشکلات از حوادث اخیر نظیر سیل شیراز، معتقدند اصلاح برخی زیر ساخت ها به استناد از تجربیات پیشین، ضروری و در اسرع وقت نیازمند رسیدگی جدی است.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با حضور رییس، مسئولان ارشد و مدیران واحدهای مربوطه، نشست کمیته بحران در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان صورت پذیرفت.


این نشست که نخستین کمیته بحران پس از تغییرات اخیر مدیران این مرکز است؛ با هدف آشنایی و آمادگی مدیریت مجموعه و دیگر مدیران، جهت مقابله با شرایط بحران تشکیل شد و به نقش افراد برای رویارویی با شرایط بحرانی و ارائه راهکار جهت اصلاح برخی از زیرساخت ها بر اساس تجربیات پیشین سازمان، در زمان بحران از قبیل سیل و ...اشاره گردید.


بر اساس این گزارش، مقرر شد تا ارزیابی یک بحران به روزرسانی شود و بر اساس آن سناریو و مانورها اجرا شده و همچنین با بروز رسانی نمودار فراخوان کمیته بحران افراد جایگزین، با نقش و وظایفشان آشنا شوند.

در این نشست، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، سرپرست خدمات پشتیبانی، رییس پلی کلینیک، رییس دی کلینیک، رییس سلامت کار و HSE، رییس خدمات پرستاری، رییس خدمات دارویی، رییس روابط عمومی، رییس حراست، سرپرست خدمات عمومی و رفاهی، سرپرست انفورماتیک، نماینده واحد آموزش و پژوهش، کارشناس کنترل عفونت و کارشناس واحد HSE حضور داشتند.

اصلاح برخی زیر ساخت ها در زمان وقوع بحران ضروریست 7
اصلاح برخی زیر ساخت ها در زمان وقوع بحران ضروریست 6
اصلاح برخی زیر ساخت ها در زمان وقوع بحران ضروریست 5
اصلاح برخی زیر ساخت ها در زمان وقوع بحران ضروریست 3
اصلاح برخی زیر ساخت ها در زمان وقوع بحران ضروریست 2
اصلاح برخی زیر ساخت ها در زمان وقوع بحران ضروریست 1

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۱۵
کد خبر : ۵,۵۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید