نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۳۵
 

اخبار

فناوری اطلاعات نبض حیاتی یک سازمان است

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بر این باور است؛ امروزه، فناوری اطلاعات یکی از تکنولوژی های بسیار ضروریست که به جد می توان گفت نبض حیاتی یک سازمان و ارگان محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر محسن تندر در نشست با پرسنل واحد انفورماتیک این مرکز از اهمیت فناوری اطلاعات در هر سازمان گفت و عنوان کرد: مفهوم فناوری اطلاعات، باعث تاثیرگذاری بر چگونگی نحوه ی مدیریت، نظارت هر چه بیشتر بر مسائل و کنترل دقیق تر موارد امنیتی می باشد.


وی گفت: فناوری اطلاعات بر مهارت استفاده از سیستم کامپیوتری، سیستم های ارتباطات از راه دور و ذخیره سازی آنها، کاربرد و انتقال داده اشاره می نماید و اجرای درست و بروز این موارد در این مرکز می تواند بر خدمات رسانی مناسب و رضایت ارباب رجوع تاثیر بسزایی داشته باشد.


دکتر تندر با بیان اینکه؛ در کشور ما نیز سرمایه های بسیاری به سمتِ افزایش امکانات مرتبط با فناوری اطلاعات در سازمان ها، توسعه شبکه های داخلی و بهبود برنامه های کاربردی در مدیریت، روانه شده است، تاکید کرد: فناوری اطلاعات مبحث در حال پیشرفتی است که به سرعت در حال انتشار است و سرمایه گذاری های عظیمی را جذب و درآمدهای فراوانی را نصیب ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی نموده و در این راستا،کارشناسان و فعالان عرصه اطلاعات فناوری در این مرکز نیز می توانند با تبعیت از تکنولوژی روز، به ارتقاء رضایتمندی کمک شایانی نمایند.


وی اضافه کرد: در این شرایط که حجم ورودی های اطلاعاتی سازمان افزایش می یابد بی راه نیست که انتظار افزایش نتایج خروجی و در نهایت افزایش بهره وری را داشته باشیم.


به گفته رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، تکنولوژی های سازمانی نوین و سیستم های اطلاعات، به مدیران در جهت افزایش توانایی های آنها برای کنترل فعالیت ها در سازمان و کمک به تصمیم گیری، یاری می رساند.


در ادامه، مومنی، سرپرست واحد انفورماتیک به ارائه مسائل و مشکلات خود نظیرِ برنامه ریزی در راستای اجرای نرم افزار جدید، ایجاد امنیت در بستر شبکه و وضعیت زیرساختی نرم افزار و سخت افزار، حضور در کارگاه های آموزشی جهت بروز رسانی تکنولوژی های به کار گرفته در این مرکز و ...؛ پرداخت و دغدغه های خود را مطرح و به همراه مسئولان ارشد و کارشناسان این واحد، به بحث و بررسی این مهم نشستند.

فناوری اطلاعات نبض حیاتی یک سازمان است 1

فناوری اطلاعات نبض حیاتی یک سازمان است 3

فناوری اطلاعات نبض حیاتی یک سازمان است 7

فناوری اطلاعات نبض حیاتی یک سازمان است 6
فناوری اطلاعات نبض حیاتی یک سازمان است

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۲
کد خبر : ۵,۵۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید