نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۳

اخبار

رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان :

اصلاح فرایندها، حفط بیت المال و مبارزه با فساد جزء انجام وظایف اداره بازرسی است

دکتر امینی به همراه کارشناسان حوزه بازرسی در سفری دو روزه به بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان از نزدیک فعالیت ها را بررسی و با مشکلات کارکنان آشنا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان،  رئیس بازرسی به شکایات سازمان در این جلسه ضمن تشکر از میزبانی اصفهان گفت: از اینکه  مجدداً توفیق دیدار حاصل گردید خوشحال هستم

وی ادامه داد :اداره بازرسی خود را از سازمان جدا نمی داند و ما همکار شما هستیم که بر اساس وظایفی که بر عهده ما گذاشته اند عمل می کنیم و هدف نهایی ما رضایت ارباب رجوع است.

دکتر امینی اصلاح فرایندها، حفط بیت المال و مبارزه با فساد را جز وظایف اداره بازرسی دانست و گفت : ما ذره ای در این موارد چشم پوشی نمی کنیم و در رعایت این موارد بسیار کوشا هستیم و نقض آن را بر نمی تابیم.

رییس بازرسی سازمان بیان کرد : ما بر اساس تکالیف خود در مناطق حضور پیدا می کنیم و در حوزه هایی که طبق مقررات حق دخالت نداریم ورود نمی کنیم.ایشان از رعایت قانون در واحد بازرسی گفت و اطمینان داد که از شرح وظایف قانونی خود فراتر نرفته و صرفاً بر اساس قانون عمل میکنند.

این مقام مسئول به مسئولین حاضر در جلسه توصیه کرد که همگی بر اساس قانون و شرح وظایف خود عمل کنند و کنترل و نظارت بر زیر مجموعه خود را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس بازرسی در پایان خاطر نشان کرد : بهداشت ودرمان اصفهان تلاش دارد که به نحو احسن و اصولی کارها به پیش برود  و مواردی که در بازدید قبلی برای اصلاح امور مطرح شده بود، در این بازدید  به طور کامل رفع گردیده است.

 دکتر امامی رئیس بهداشت و درمان اصفهان ضمن خیر مقدم  گفت: خوشبختانه سازمان ما قانونمند و در رعایت قانون زبانزد می باشد. همگی ما در ادارات و واحدهای مختلف مانند حلقه های یک زنجیر هستیم که اگر محکم همدیگر را داشته باشیم بهتر وقوی تر میتوانیم خدمات ارائه دهیم.

ایشان حضور دکتر امینی و همکارانشان در اصفهان را جزئی از همین زنجیره دانست که نقش برجسته ای در بهبود روند کار و ارائه خدمت بهینه به جمعیت تحت پوشش دارد.

گفتنی است تیم بازرسی سازمان متشکل از دکتر دقایقی مسئول دندانپزشکی سازمان و زهرا آجیدیان کارشناس حوزه بازرسی بود که به مدت 2 روز در اصفهان حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از مراکز درمانی و ستادی  در جلسات با مسئولین بهداشت ودرمان اصفهان و کارگروه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری شرکت کردند.
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶
تعداد بازدید : ۲,۰۶۶
کد خبر : ۵,۵۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید