نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۲۶
 

اخبار

مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت روز خبرنگار را تبریک گفتند

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامهای جداگانه ای 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک و تهنیت گفتند .

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ در پیام ' دکترمحمدمحمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران '  آمده است :

" نون و القلم و ما یسطرون "

سوگند به قلم و آنچه می نگارد

خبرنگاران با تلاش و کوشش خود ، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند . روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریف و زحمتکشی است که در کسوت خبرنگاری ، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود ، موجبات روشنگری و تعالی ، پیشرفت و بالندگی جامعه بشری را فراهم می آورند . روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار ، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه ، سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود ، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند . قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و قداست قلم و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی ، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشد . ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی ، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور ، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش و ساعی شهرستان گچساران ، تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن عزیز اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. 

1

پیام تبریک رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

در پیام " سیده فاطمه اولیایی " آمده است :

 

17 مرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران ، به نام تلاشگران و زحمت کشانی مزین شده است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش دارند . خبرنگاران وجدان بیدار ، چشمان بینا ، زبان گویای جامعه و طلایه داران جبهه آگاهی هستند که با تعمق و نکته سنجی خود به کشف حقایق می‌پردازند و آن را در کمترین زمان به اطلاع مخاطبان می‌رسانند . دنیای امروز که جهان ارتباطات قلمداد می شود ، در گرو نقش آفرینی و تلاش اهل خرد و اندیشه و فرهیختگان است که اهالی عرصه رسانه از برجسته ترین افراد آن هستند و سهم بسزایی در تنویر افکار عمومی و هدایت آحاد جامعه به سمت دانایی و خردورزی دارند . لازم می‌دانم به عنوان عضوی از جامعه بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت مراتب سپاس و قدردانی خود را از فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که همواره حامی و همراه این مجموعه هستند ،  اعلام نمایم و ضمن تبریک مجدد این روز خجسته ، موفقیت و سربلندی ایشان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم .

1

 
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۶۴۹
کد خبر : ۵,۵۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید